Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, June 16, 2010

Karate Kid Ngan Yana

Entry basi..Entry basi.. mari mari mari mariiiiiiiii Nak buek macam ner kebuzian melanda so jadik nyer lambat la cerita aku ni nyerr..

Ari sabtu ari tu adalah hari terindah buat aku dengan Yana.. Yana peneman aku di kala aku kesunyian dan kesusahan.. ewahhhh dialog drama mana la aku tiru ni.. huahuahua

Boring2 kat umah sabtu tu aku ajak Yana ngi tengok Karate Kid..

Ond ngi The Curve

Kami yang bergumbira dalam kereta.. lalalala gedik2 sakan dalam kete..

Sampai The Curve terus ngi beli tiket Karate Kid.. So sape2 yang tak tengok lagik Karate Kid tu sila la menjengok cerita tu kat wayang sangat best ok.. Tak rugi bawak anak, makcik pakcik adik kecik adik besar ngi tengok cerita ni.. Pas kuar wayang mesti korang puas ati nyer la.. =D

Sebelum tengok wayang makan ayam penyet dulu.. Yana makan ikan.. Minah ni tak makan ayam jaga kesihatan kata nyer.. hurm bagus manjer.. =)

Ayam penyet yang sedap..

Pas makan apa lagik shopping la sebelum masuk panggung wayang.. (ayat skema panggung wayang la sangat) hahaha

piece : kathyjem

3 comments:

lyana said...

huhuhu happy giler spend time together!! nasib ko x letak video kter mengedik dalam keta.. whua whua whuaaa

la vida butik spa said...

BESNYA YUM YUM

kathy jem said...

yana : aku dh letak dh pon..hahaha

Mak Aji : yum yum yum..