Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, February 10, 2011

Tak Jadi Makan Makanan Orang Putih Makan Melayu Sudah...

Peyut dah kenyang tak larat nak update.. Besok2 jer la aku update.. Tapi bukan cite ari ni la yer cite lain.. =P

Korang layan jerla gambar muda remaja aku ngn Diva2 blogger..hahaha perasantan Diva katanyer....!

Ok la aku ngantuk mau tido bersama en.suami terchenta...Nite nite semua... Why kerja sabtu ni whyyyyyyyy!! (sambil hentak2 kepala kat dinding) **tibe2 kan..

piece : kathyjem

6 comments:

Ayu Firzara said...

aikkkk...tajuk cam takda kena mengena ngan entry...hahahah...sama la...sabtu kena keje gak... huhu.

Y u Z z 9071 said...

so sweet....

kathy jem said...

hahaha..ayu masa ni mata dah lelap..tangan tgh menaip..hehehe tu yg tajuk lari tu.. =)

kathy jem said...

Yuzz..gmbr muda remaja kak..masa ni ingt enjoy jer.. =)

Nem0 o0h Nem0 said...

rindunyerrr kat ira ngn linda.

kathy jem said...

Nemo : tu la aku pon sama lama tk jmpe Linda..Eira tu selalu gak aku jmpe..