Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, April 14, 2011

Melepaking With My BFF

Semalam hari melepaking bersama my BFF aku Yana Hassan.. =D Jumpe die semalam pon ada sebablah kan... Ada hal nak di bincangkan...

Kami lepak di Old Town Sri Hartamas.. Lama rase nyer tak lepak kat Old Town kalo tak dulu, setiap kali jumpa nak gedik2 mesti lepak kat Old Town.. Adalah sebulan 2 3 kali lepak kat Old Town ni.. Sampai ada satu tahap tu tengok menu die rase macam muak giler woii.. haha Sejak ada kes pasal Tak Halal terus macam kureng nak lepak Old Town now semuanya sudah ok, JAKIM pun dah keluarkan Sijil Halal so takde dah was-was lagik... Boley makan dengan aman sambil bergosip2.. =D

Korang rase2 comel ke aku ngan yana buat lidah terkeluar macam tu..haha Saje nak pose seksi...

Haaaaa apa yang aku bincangkan tu, nantikan yer... Aku mau buat contest... Di ulangi CONTEST... CONTEST APE?????? Next week akan ku bagitau... Korang join tau hadiah die sangat best.... Siap ada sponser lagik.. Suke tak???? Suke suke suke.. =P

Sebelum perbincangan di mulakan bukak FB dulu... Kasi gelak hepi, pastu baru boley start..

Eh eh...! ada minah ni macam muka Ila la.. Tapi Ila versi pakai tudung la.. **Ila... minah ni macam muka ko la... Sempat gak aku snap muka die..ekekeke Yana yang perasan dulu bukan aku.. hehe

Dari tengahari tak makan kata nyer.. Oder makan manjer jangan tak makan.. Ada hati kata nak diet.. Dush Dush Dush gak Yana ni ngan aku..!

Mari kite berkongsi beramai-ramai... Oder satu mangkuk sudah kongsi berdua bukannyer abis pon si yana ni..

Dah pekerja2 kat belakang dok gelak2 tengok aksi kiteroang ni..

Oden pedulik hapa suke hati arr nak bergambar.. Ko hade pose macam kiteorang ni..wahahaha Takdo kan.. Tibe2 nak angin ngan pekerja yang tak bersalah kat belakang tu... =P

Tapi kiteorang tak lepak lama pon sebab Yana ada hal lak malam tu..

**Nanti korang jangan lupe join Contest aku buat tu tau... Tak susah pon Contest tu.. Join Tau...! *Wink Wink* ^___*

piece : kathyjem

11 comments:

fyna said...

nanti da announce contest tag i ye syg..ekeke

kathy jem said...

Okey lalink.. ^_^

lyana said...

suker manjerrr ! sbb smua pic kiter cun2 !! muaaahshs

eLLy said...

KORANG nie mcm adeik beradik la ;)

A.I said...

e'eh, yg kau kata mcm ila tu. betol2 mcm geng mak hayam aku. Ila gak nama dia & dia mmg pakai tudung! hhrrmmm...

contest? aku join gak nnt bley x? -sila menangkan aku ye. muahahahaha

kathy jem said...

Yana : aku dh agak mesti ko suke kan sbb picture smue cun2.. =P

kathy jem said...

Elly : Kalo sapa2 blogger yg terserempat Yana kat luar mesti orang blogger ingt tu saya..hehehe

kathy jem said...

A.I : Haha..yekerr..tah2 tu geng ko kots.. Alamak! haha

Ok nok nnti ko join ek..Next week contest tu.. =)

Ms Ainin Sofiya said...

hey, follow ur blog dari fb. hehe. do tag me ok for the contest :)

ceera said...

yana pakai baju merah? hahaha

Y u Z z 9071 said...

mestila nak join...

bagitau tau heee