Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, June 12, 2011

Tahniah buat Zety dan Bah

Tak sangka korang dah kawen.. Perkenalan yang sungguh singkat.. Terharu aku tengok korang atas pelamin semalam.. Tengok korang atas pelamin aku rase nak kawen sekali lagi .. hahaha Best tu kawen....

Masa ni aku ngan Yana baru lepas makan..

Tak jumpe pengantin terus ngap nasi minyak dalam mulut.. Lapar tu dari pagi tak makan... Tahan perut dari pagi tak makan... Nak makan nasi minyak katanyer.. Nasib perut tak masuk angin...

Mesti korang eh mane en.suami hang???? Owh en.suami takde ya... Die keje jadik nyer aku menumpang Yana ler...

Siap setting rambut bagai tu .. Yana pun sama..

Bergambar dengan pengantin... Eh! tibe2 mamat berbaju putih sebelah kanan ku itu ada di dalam gambar ku.. eeuuuuuw sangat tak sesuai!!

Ce korang tengok sape sebelah pengantin lelaki tu..

Tu dia kembar Yana pon ada.. (Suraya Hot FM).. Ramai yang cakap muke Suraya Hot Fm ni sebijik macam Yana.. Mula2 aku tengok, a'ah la manjer Suraya Hot Fm tu muke macam ko.. **Tengok dalam TV la.. Bile tengok live, laaa lain la tak macam muka Yana pon.. **Yang penting manjer ai lagik cantek okey.. Wah statment berani mati tu..ekekeke

Harus sebelum pulang bergambar dengan Manjer ai Pn. Zety..

Manjer.. Serius aku tak sangka ko ngn Bah dah kawen.. Nak nanges manjer... Pelbagai dugaan kan manjer akhirnya jodoh ko ngan Bah jugak.. Suke sangat... =)

Yana dan Zety..

Perempuan ni pon harus mengedik ngan Zety.. Kawan Kolej ni..

Sebelum pulang sign guestbook pengantin..

Sweet sangat guestbook die.. Nape masa aku kawen tak buat macam ni... Oh lupe dan busy.. hahaha Alasan yang tak boley pakai.. =P

Kami berdua di atas pelamin..

Bee.......! huny nak naik atas pelamin lagi boley..

Haiyoo atas pelamin pon mau main tarik2 rambutkah?? Huh tak sesuai untuk kamu berdua nie.. Nak main tarik rambut sila di luar rumah pengantin yer.. +_+

Cantek tak rambut kami berdua ini... Penat kami berdua setting rambut di saloon alih2 cam gini upernyer..

Zul, Shah, Yana dan Aku.. Next lepas ni Yana dan Shah... Manjer tak sabar turn ko pulak...weeeeeeee \\(*_*)//

Di akhiri dengan Selamat Pengantin Baru buat Zety dan Bah.. Semoga korang berbahagia selalu.. Jangan gaduh2 yer... Biasa lah gaduh kecil dalam perkahwinan tu asam garam kehidupan baru berumah tangga.. Wahh membel pulak aku ni.. hahaha

Dah ngi siap2 packing barang nak bercuti esok.. Yeah esok saya mahu ke Terengganu.. NGANU KITO..! ^_^

piece : kathyjem

2 comments:

Mimy Hamid said...

aduh ingat konpom ar suraya tu kembar yana ...takpun sepupu ke..ada kaitan kah?? sama giler..tp yana tu lg lawa la..putih skit

Shu Shinju said...

suka gambar yang no.5...sgt cantik !!!!!