Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 22, 2011

Dayang a.k.a Pengapit

Ari ni aku entry manjer2 ajer...

Otey masa ni Yana tengah bermakeup weolsss apa lagik berposing la.. Belakang tu photographer... Sempat  interframe kata ko..

Kathy Pink.. Demi manjer ku, ku sanggup menyarungkan baju berwarna pink.. Kalo dalam almari tu boley kira brape jari jer baju warna pink sebab aku bukan pengemar kaler pink.. Tapi sekali sekala bersarung di badan cantek jugak.. =P

Ayu Eira dan Kathy
 
 
 
Kami semua dah siap.. Cume tunggu pengantin jer bersiap.. Pastu semuanye okey..

Yang tengah tu Insyallah tahun depan.. Ila jgn lambat2... Ko sorang jer tak kawen lagi ni.. Kami semua sudah.. hehehe Sajer kasi ko gegar.. Nanti pilih tarikh cun2 tau.. 10.11.12 ker tak pun 11.12.13..  Tahun depan pon dah okey manjer.. Tahun 2013 tu lambat sangat, ko pon nak masuk 30... Eh blum lagi tapi hampirkan.. ;P

 Pengapit semua berbaju pink ala sweet2 gitew..

Eira motip ko gelak sakan di belakang ku...

Mari kite saksikan gaya cun dari manjer-manjer...

 Saya..

 Zety.. Cikgu Zety.. =)

 Datin Eira.. Eh silap Puan Sri Eira...

Ayu.. Sangat Ayu.. !
 
Puan Ila.. Eh silap Cik Ila... Tak sabar nak tunggu ko berstatus isteri lak.. hekhekhek

Aksi Facebook..

Aksi Twitter..

Aksi Myspace..

Aksi Friendster.. Budak2 skang mesti tak tau apa itu Friendster kan.. Friendster ni zaman akak ko..

Dayang2 aka Pengapit tercantek di rantau Asia.. Eeeeuuuuw!! Mak perasan kejap boley...!!

Besok korang tengok gambar kami bersama pengantin pulak ek.. Rase2 sape yang nak termuntah tu jangan la tengok yer.. Ni untuk orang yang kuat antibodinyer.. hahaha.. =P

piece : kathyjem

8 comments:

sayazakiah said...

semua cantik2 la.. hheee.
akak. wish selamat pengantin baru utk kak yana ye....

fiszah_pjo said...

khaty: wow..so pinky girls..awak dan manjer semuanya cun2...congrate to ur newly bride frens ya..mekap cantik, baju cantik, tuan pun gorjes..hehe..

seriusly, bju awak cntik..leh kasi tailor contact no??hehhee

Ida WC said...

cantik baju kathy mcm retis

**Bila Comel Jadi Comot** said...

aii suka sangat baju u ngan ayu sis santek dramatik gorgeous suka suka suka

Chekgu Azrine said...

Lawa giler pink..suka..suka..cantik semuanya...

Mimy Hamid said...

akak suka patern baju kathy n ayu....mengancam...tiru ek...lalala..boleh??

Nurul Aima Hj Kaim said...

baju ayu cantik!!

Rianna said...

baju kak kathy cantik gils! tempah kat ne? hopefully can share to us. =)