Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, November 20, 2011

Selamat Pengantin Baru Yana & Shah 20.11.2011

Dengan sekali lafaz My Bff Lyana Hasan sah menjadi milik Tengku Mohd Khairul Shah...

Manjer!!! Ko dah jadi bini orang okey... Nak nanges!!! hahaha Over..!

Selamat Pengantin Baru Yana & Shah... 

Paling best tarikh yang korang pilih.. 20.11.2011 Tantek sangat!!! Aku punyer tarikh pon best gak.. 1.1.11 kekeke.. Nak jugak tu.. =P

Selamat menjalani hidup sebagai suami isteri manjer.. Takmo gaduh2 ek sentiasa bertolak ansur dan sayang menyanyangi antara satu sama lain... Biaserla kalo gaduh kecik2 dalam rumahtangga tu..Sila abaikan yer..hehehe =D

Ok bui tak sabar nak upload gambar cantek saya bersama manjer2 saya.. ^_^

piece : kathyjem

4 comments:

AnaLyana said...

khaty, pinjam gamabr ko ni ek, aku nak tepek kat blog gak..hepi for her kan..:)

SURIA AMANDA said...

selamat pengantin baru Yana..

Shu Shinju said...

sweetnya pengantin...
tahniah...:)

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat pengantin baru tuk yana.....semoga tabah dalam menghadapi dugaan dan cabaran alam perkahwinan....