Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, November 23, 2011

Tammat Entry Wedding Yana..

Okey ni last entry wedding Yana.. Pasni dah takde dah..

Eh! silap ada lagi tapi yang tu kat Kelab Golf.. ^-^

 Korang layan gambar jer la ek.. Aku storyline skit2 jer..

 Alaa2 Diva melambai tangan ni.. Ceh!

 Geng2 Pengantin Lelaki.. 4 orang jer yang aku kenal.. Selebih tu aku tak kenal..

 Bergambar dengan Pengantin..

 
 
 
 
 Manjer macam u pulak pengantin... Cantek sangat.. Auuuwww!

 Pose cuweet dari saya dan ayu...

Bergambar di atas pelamin bersama Eira sebelum die pulang... Kesian Keisha dah menunggu kat rumah mau nenen... 

 
 
 

Di akhiri gambar saya dan suami... Bee jealous ek ramai orang puji baju huny cantek.. =P Okey la huny puji bee dengan ikhlas ni... Bee sangat hensem dan kacak di mata huny... ;P

Siape2 yang berminat dan mahu menempah baju yang saya pakai itu boley la hubungi Butik Shawn Sinar Sutera 012-6778961 Shawn.. (Harga sangat berpatutan tak caya hubungilah beliau) =D

piece : kathyjem

12 comments:

Deqna said...

memang cantik meletop pun baju awak kathy... design sendiri ke?

kathy jem said...

a'ah design tu idea dr sy..tq deqna.. =)

ZANA said...

Salam, akak:)..berminat dengan baju tu..agak2 untuk dinner sesuai x?

FaFa RaRa said...

lawanyeee k.kathy :D

Mimy Hamid said...

habis sudah bff kawen...waaa pasni memasing kendong anak lak yer...amin...

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

khaty: braper rat eh??...dlm seminggu bley siapkan x??

kathy jem said...

Zana : sesuai jer utk dinner.. =)

kathy jem said...

Fara : tq dik..adik pon comel jgk.. ;)

kathy jem said...

Mimy : tak sabar nak kendong anak bersama manjer2..hehe

kathy jem said...

Hunnee : yg tu tk sure la hunne..kena tanya Shawn tu..rase die boley siap kot..cube call die..

NeenaAnuar said...

memang daku sangatt meminati baju kamoo darling! serious sangatt gorjess! loikke it very much!

btw wedding yg sangat sweeet! :)

.:shura shushi:. said...

Dear..! Thanks share info pasal shawn..I dah tempah baju nikah dekat shawn..Shawn sangat-sangat friendly =)

**Pinjam picture u letak dekat entry i =)