Klik Yer!! Mekasih...

Monday, October 1, 2012

Mengopi di Dip N Dip Jalan Telawi Bangsar

Weekend ari tu Ayu ajak mengopi di Dip N Dip..

Ni pon tak plan nak join.. Last minit join ngan dieorang.. Aku lak kerja ari sabtu tu.. Yee semua aku masih bekerja seperti biase sebab masih larat lagi.. Tu pon ramai yang risau takut aku terberanak kat ofis.. So far masih terkawal lagi.. :)

Affan pon kerja ari sabtu tu.. Balik jer kerja terus tanya Affan nak join tak dieorang mengopi kt Din n Dip.. Affan kata terpulang kat aku, kalo larat ngi la join.. Kebetulan aku memang teringin nak makan Chocolate kat Dip n Dip ni.. So sebelum terberanak baik makan nanti takdelah teringat-ingat.. hehehe

Petang tu laju2 siap terus ke Bangsar.. Teringin punyer pasal..  Yana dan Ayu memang dah ada kat bangsar..

Ramai nak tau Dip n Dip ni kat mane.. Alaa die dekat ngan Jalan Telawi 3 Bangsar depan Alliance Bank satu row dengan Papparich..

Semua chocolate ok.. Ko nak makan spaghetti ker lamb chop ker ayam chop ker memang takde.. Chocolate semuanye.. Harga bermula dr 9 hengget ke 50 hengget.. Rase2 kalo teringin leh la makan kat sini sekali sekala.. Kalo duit dalam wallet ada 10 hengget abaikan nak makan kat sini sebab macam mahal dan portion die skit.. Tapi chocolate die memang la terbaik!!!! Dari negara Syria kot kedai ni..

Shah & Ah Seng.. Masing2 bawak laki..

Laki aku tak abis2 main game.. Sibuk ngan hp die..

Kami oder yang ni sajer.. First time mencuba dan rase die semuanye sedap lagi2 chocolate stick tu.. Rase nak oder lagi.. Tapi tak leh makan banyak no no no.. Yang ada corak2 cokelat tu rase die lebih kurang macam lempeng.. Tapi kalo garing lagi sedap..

Harga yang kami makan semua ni termasuk air rm170 hengget.. Rase2 mahal ker murah.. hahaha

Serius kalo korang datang kat sini jangan lupe oder chocolate stick ni.. Memang terbaik dan puas ati..

Manjer buah ati saya..

Yeaa Yana dapat birthday present dari Ayu walaupun birthday die lambat lagi.. Ayu bagi awal coz Jumaat ni die dah bertolak ngi Jakarta takut tak jumpe Yana dah so die bagi awal2.. Manjer nak ngi Jakarta kan jangan lupe kain cantik yang i nak tu.. hehehe ;P

Aku pon dapat jugak tapi Ayu dah bagi awal ari tu.. Thanks manjer.. Dua2 dapat purse.. Boley melaram ngan purse baru.. =)

piece : kathyjem

2 comments:

Mooniqueen said...

Wahhh not bad jugak harga dia ae? Sesekali oklah kot...

haliqdiaz said...

thanks sis sbb follow my blog..hihi..i da put ur blog as one of my fav list!!;) exchange link ya..btw..that choco stick really looks yummy!!