Klik Yer!! Mekasih...

Friday, June 14, 2013

Kali Ni Di Wondermama Dengan Yana

Manjer ko kat ofis ker..A'ah kat ofis..Jom lunch ngan aku, aku kat Bangsar ni nanti aku ambik ko kat ofis ek.. Baik manjer.. Cewah laju jer Yana ajak aku lunch.. Lagipon ari jumaat lunch break lama.. Zasss kol 12.40 terus Yana terpacak depan Bangunan Goshen..

Masa Yana ontheway ambik aku kiteorang wechat plan nak makan kat mana.. Yana kata tak kisah die ikut aku jer.. Terus teringat ari tu lepak Wondermama ngan Ayu Eira, Yana takde so kena ajak die makan kat situ.. Nasib Yana pon ok..

Kami berdua dating di Wondermama.. Lama tak jumpe manjer i ni.. Cewah lama ker?? hahaha Lama kan Yana bile ek kite jumpe.. Last jumpe masa ko rambut panjang now dah pendek.. Kan lama tu... kekeke =P

Lunch kali ni kami oder Burger ajer.. Yana oder prawn burger..

Aku Beef Burger..

 
Serius manjer ko potong pendek macam ni dah macam budak umur 21 tahun aku tengok..kekeke  Homel angat.. Eira jom kite potong pendek.. eh eh eh asal nak potong rambut jer  mesti nak ajak Eira , baru leh best ada geng rambut pendek.. ;P

Burger die boley tahan sedap la jugak..

Desset time.. yummy!

Yana rase Durian Crepe Wondermama sebab ari tu die dok terliuq tengok kiteorang makan..

Apa macam sedap tak manjer..

Yang aku pegang tu Lempeng berintikan Cream & Durian, atas di ada jagung honey cornflakes.. Di ulangi sedap weeiiiii walahhh!!! Satu cawan Durian Crepe rm7.90 sen..

piece : kathyjem

2 comments:

icE said...

sedap nya durian crepe dlm cawan tu?
nice blog..salam kenall..

jemput ke blog saya!
Mak In Progress :)

lyana hasan said...

muka aku nak demokk utk 1st pict ! aahh x sukaaa