Klik Yer!! Mekasih...

Friday, September 20, 2013

Ben's General Food Store Bangsar Village dengan Yana

Biaserla kan dah namanye pon hari jumaat rehat lama, kena ngi makan tempat yang molek sikit..hehe Lagi pon memang nak jumpe Yana nak ambik Vitamin C kat die.. Dah alang2 waktu luncheon, lunch sekali la kat Bangsar.. 

Ingat nak makan kat Wondermama sekali teringat kat Bens tak pernah makan kat situ.. Cakap ngan Yana *Manjer jom makan kat Ben's tak pernah makan kat situ jom Wondermama dah selalu.. Nasib Yana pon okey.. Kol 12.30 aku terus gerak ke Bangsar senang jumpe kat situ lagi pon dekat ngan Ofis.. Cume pening sikit nak parking jer, waktu sembahyang jumaat parking memang penuh la kan..

 Ok kite tengok apa yang best kat Ben's ni..

Menu die macam pening lalat sikit.. Yang ni okey lagi yang belakang die terbesar kecik terbesar kecik font die pening aku nak baca..hahaha

Aku ngan Yana oder plain water je uolss.. Kena minum air masak banyak2 kata makan Vitamin C.. ;P

Suke tul tengok Yana ni bile die dah berhijab..  Sejuk mata memandang.. =) Cantik!

Tak abis nak minum air masak tu kembung perut tu kang..hahaha I nak kulit cantik manjer Yana jugak..hehehe Kena la minum air masak banyak2..

 
 
 Yana oder Beef Lasagna, salad tu termasuk sekali yer..

 Seperti biaser Burger.. Dah macam Eira pulak aku ni Burger burger..hahaha

Beef Cheese Burger.. Sedap! Abis aku makan, ate dari pagi tak makan..

 Fries pon abis cume salad tu tak larat abis..

Yana seperti biaser tak abis makan.. Biaserlah makan lasagna mane leh abis kecuali ko betul2 lapar.. Aku kalo betul2 lapar pon kadang tu tak boley abis... Lasagna cepat muak kot..


Bestnye la hai makan sambil bergosip sedar2 kat kol 3 hoiiii.. Ambik kelam kabut balik ofis.. Nasib ofis tak jauh berapa minit sampai..hehe

Owh ni la die Vitamin C yang aku makan dari tahun 2008 sampai sekarang.. Cume akhir2 ni aku dah tak makan so kena makan balik sebab dah biaser makan bile tak makan badan rase lain, macam cepat nau sakit deman semua tu..hehe

Mesti ramai tau kan apa fungsi Vitamin C ni.. Sok takyah la aku cerita panjang lebar korang leh  search kat En. Google tu mane yang tak tau..kekeke Tapi untuk kulit pon bagus makan vitamin c ni tau..

Tengok dulu aku ngan Yana macam mane kulit kami kusam, tak bermaya, hitam jer now bertahun makan baru nampak hasil.. Gitew! So nak kata lah kulit korang sekarang ni putih..wakakaka *pengsanpujidirisendiri Tak caya sila tengok gambar2 kami di blog Ceera..hahaha

Sape2 nak oder boley Whatsapp kat phone Yana 0192323395..

piece : kathyjem

4 comments:

Aqmalia said...

Salam sis nak order bit c ni mcmne ya?

Aqmalia said...

Salam sis bp rm ya?vit c tu..le ambil ke vit tu sekiranya kite Masih bf baby?

kathy jem said...

Aqmalia : call or mesej number ni Yana 0192323395..

kathy jem said...

Boley lagi bagus tgh bf mkn vitamin c ni..bagus utk baby dan bagus utk ibu.. =)