Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, October 15, 2014

Cepatnya Anak Mummy Besarrrrr


Tahun ni dah masuk dua tahun dah anak mummy..cepatnya besar.. haritu masa tengah browse through facebook ada tertengok video bawah ni dengan Raiisah..


Masa tengok video ni, Raiisah pulak macam nak pegang rabbit tu..dia pulak pulak yang excited tengok video ni..tergelak-gelak..aaa aaa... hahaha

Tengok Raiisah happy macam ni aku pun terfikir, dah masanya aku nak bagi Raiisah explore banyak benda lagi...yang penting memang aku tau benda-benda baru banyak membantu perkembangan diri dia.

So lepas aku tengok video ni.. teringat pulak Raiisah tak penah tengok air pancut..so yess aku nak kasi dia explore..aku teringat  masa bawa Raiisah tengok air pancut dengan mummy and daddy kat KLCC dulu. Ya Allah.. sukanya dia.. First time tengok air pancut berirama, muka teruja habis..

 

haa tengok muka dia ni haaaaa.....hahaa

So memang aku rasa sebelum dia besar laju2 baik kita sama-sama join dia explore benda2 ni.. ni la kita panggil quality time together. ececehhh hehe..aku tau korang pun suka bila dapat spend time dengan anak and explore new things dengan anak anak...

Aku sebenarnya tak sangka cepatnya masa berjalan.. so to all mommies out there gunakan masa yg ada untuk sama-sama menerokai anak anda supaya rasa disayangi dan diperlukan 

CEPATNYA ANAK MUMMY BESARRRR T_T 

Oh ya aku ada follow FB page : Friso Malaysia, banyak info menarik berkaitan dengan parenting or mom-related. Jadi korang yang berminat boleh follow fb page ni untuk banyak info berguna :)

piece : kathyjem

5 comments:

Unknown said...

bestnya.. quality time bersama family..
insyaallah akan rasa mcm ni jgk nanti aminn..

salam perkenalan :)

Chekgu Azrine said...

comel2 baju raiisah..
pandai mommy dia melaramkan anak dia tau..
mommy pun lawa..hiks

kathy jem said...

Hai fisha salam perkenalan.. ^_^

kathy jem said...

Chekgu Azrine : hehehe ni pon pakai bedal jer asal nampak cantik dan sesuai dgn dia..hehe

arysha_fayyadh said...

Assalam kathy,
excited bebenor muka mek echa he3
kalola si Fayyadh mau lari pecut dibueknyer he3
penakut pahit gitew he3