Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, April 5, 2016

CERITA SEDIH ORANG OBES 20 HARI TURUN 9KG

"Bagi orang yang obes turun 1-2kg pun dah sebak nak menangis. Seksa bertahun-tahun membawa lemak ke hulu ke hilir. Sakit tapak kaki, jalan senget, jalan sikit termengah-mengah. Semua tu saya dah rasa" kata niza.

Yang paling sedih bila pergi ke kenduri makan nasi sikit dan lauk sikit orang sebelah tanya "cukup ke?". Macam berdosa pula kita makan sikit. Dah sinonim dalam kepala orang ORANG GEMUK MESTI MAKAN BANYAK.

Bila kita pergi joging terdengar cakap-cakap orang "macam ni punya gemuk kalau joging pun 2 tahun baru turun sikit". Rasa TERHINA. Sedih.

Hari ni genap 20 HARI MAKAN LEPTOS SAYA TURUN 9kg. 9kg bagi saya satu pencapaian yang sangat besar. Walaupun orang perasan tak perasan saya turun berat badan hanya saya yang tahu.

Seluar dah longgar 3 inci. Alhamdulilah. Saya rasa nak menangis terharu. HANYA ORANG YANG OBES JE YANG FAHAM PERASAAN SAYA. Saya belum dapat berat ideal lagi, panjang lagi perjalanan mendapatkan berat ideal saya.

Saya tahu ramai kawan-kawan nak tengok gambar terbaru saya kan? Sebelum ini saya ada beritahu kena tunggu saya dapat berat ideal barulah GEMPAK. Barulah orang percaya. Barulah nampak kekecutan saya.

SAYA BELANJA SATU GAMBAR  

Yang bahagian atas itu seluar lama saya. Dah 6-7 tahun tak boleh pakai sebab KETAT. Sekarang DAH MUAT LEPAS MAKAN LEPTOS. Yang bawah seluar sebelum makan leptos. Ketarakan. Menakutkan tengok seluar yang bawah tu.

Nampak?

Dulu selalu buat alasan seluar yang mengecil bukan badan mengembang, tak nak terima hakikat lemak makin menebal. Sejak ada LEPTOS bukan alasan lagi malah kenyataan. SELUAR MAKIN LONGGAR, LEMAK MAKIN NIPIS. MEGIK BETUL LEPTOS NI.

_________________________________________________________________


Pelanggan yang berpuas hati selepas menggunakan Leptos..

Leptos memang terbaik.
Saya percayakan leptos.

Whatsapp/SMS 0133405892 untuk oder!!!

piece : kathyjem

1 comment:

zeera lily said...

serius la..leh cmni..