Klik Yer!! Mekasih...

Monday, February 13, 2017

Meeting dan Breakfast bersama Suraya Sulatin & Yana

Haluuu..hari ni saya cuti boleh la update banyak2..hahaha hari tu ada meeting dengan Suraya Sulatin..meeting apa?? nanti aku share ek..aku panggil dia Su..kenal Sue dalam dunia blog jugak and selalu jumpa dia dalam event2 Nuffnang..

Kalau ikutkan kiteorang meeting berempat sekali partner Su iaitu Anny anak dia tak sihat demam, masuk hospital..so kami jumpa bertiga..baru ingat nak hai2 dengan Anny..takper Anny next meeting kita boleh jumpa..

Mula2 Su bagitau nak jumpa kat Ampang..sekali last minit bertukar tempat, nak jumpa tengah2..aku dari Sg. Buloh, Yana dari Puncak Alam, Su dari Ampang..so kiteorang pilih Bangsar..kat Bangsar pon pening gak nak jumpa kat mana and tak tau nak makan apa sebab jumpa awal pagi kol 9..banyak kedai tak buka masa ni..Ting! tiba2 Yana dapat idea nak breakfast kedai kawan dia.. Nama kedai tu Serimooka, betul2 sebelah pejabat pos Bangsar..Yana first time gak datang kedai kawan dia..

Maka berjumpa la kami akhirnya..sebelum ni berwassapp2 sajer..

Sebelum meeting bergambor dulu..siapa duk dengan aku ni la kerja aku..bahaha..bergambar tu wajib ok kalau tak, tak sempurna hari ku itu..keke

Su oder nasi dagang..Su kata sedap nasi dagang dia..tapi dia dapat kepala..kureng sikit la nak makan kepala tu..banyak tulang..

Aku dengan Yana oder nasi lemak..dap sangat nasi lemak dia..tak cukup pulak oder sebungkus, rasa macam nak oder sebungkus lagi..hahaha aku memang weiii sejak menyusu kan Afif ni lelapor sesajer..makan segenggam nasi memang sangat tak cukup okey..kena 3 genggam baru cukup..hahaha

Tapi takper aku tak kisah makan banyak2..nanti ni semua akan dapat dekat Afif gak..betul tau..ibu yang menyusukan anak ni kalori mudah terbakar..ibaratkan ko berlari keluar peluh bersamaan dengan berlari sejauh 8km setiap hari giteww..haa nampak tak sebab tu aku tak kisah makan banyak2 pon..tau lemak2 tepu tu akan hilang gak..ni pon ada yang kata aku diet giler2 sebab tengok badan dah susut..yang mana rapat dengan aku tau la aku makan macam mana, macam pirana..takde istilah diet2 yer..24 jam memanjang lapar..sekian..

Aku oder kuih koci dengan kuih kuning yang ada inti daging tu..alaaa lupa lak nama kuih tu..Su oder bingka ubi dengan tepung ubi..Yana kuih koci gak..tapi kuih koci tu aku tak dapat makan..sebab adik yang dok sebelah meja kiteorang curi kuih koci atas meja kiteorang..mula2 adi tu dah ambik, bapak dia marah suruh letak balik kuih koci tu..ok la kuih koci tu ada atas meja, pastu adik tu nak balik dengan bapak dia, tup tup elok je tangan dia capai kuih koci dengan muka tanpa rasa bersalah..hahaha comel je gaya dia mencuri kuih tu..dah jalan separuh baru bapak dia perasan anak dia ambik lagi kuih koci tu..hahaha kiteorang cakap takper, sambil gelak2 tengok gelagat adik tu..adik tu girl, muka macam omputih..

Sebelum start meeting kita kasi kenyang dulu..tengok teh tarik tu lupa nama dia..hahaha boleh confius teh tarik dengan teh o panas..nampak sangat dah lama tak minum teh tarik sampai nama pon confius..hahaha Sampai Yana sound, apa la ko ni manjer teh tarik pon leh lupa. .>_<

Tuan belog..

Suuuuu..kurus dah Su ni ok..dia cakap memang kena kurus nanti Si Anny bising..hahaha Share sikit Su tips mengecilkan badan..hehe Ni pon dia kata dah lama tak makan nasi..Su cakap kalau Si Anny ni ada memang dia tak bagi aku makan nasi..Ni dia takde boleh la makan nasi..hehe

Manjer Yana..Yana pon nampak dah kurus sikit..tapi kalau tengok gambar Yana sebelum beranak, Ya ampunn kurus bebenor ko masa tu manjer..boleh ke manjer dapat bentuk badan macam tu balik..hahaha memang tak boleh la kan..

Eh side ni nampak aku bambam pulak..hahaha

Ok perut dah kenyang baru la syok kita meeting..tenkiu Su belanja aku dengan Yana breakfast pagi tu..

Apa yang kiteorang meeting ni?? ni nak bagi tahu, Kaay Cosmetics dengan ANS Beuty akan bergabung untuk next project kami, iaitu Meet and Greet Make up Class with ANS BEAUTY dan KAAY COSMETICS yang akan diadakan pada 12 March 2017..Bertempat di 9Kedondong Ampang Hilir..

Tempat sangat limited, hanya 40 orang peserta sajer..RM160 sajer untuk seorang..yang bestnya fee's ni korang akan dapat goodies bag dan kami akan sediakan hi-tea sekali..So kalau korang join boleh jumpa aku, Yana, Su dan Anny..Nak join kelas ni dah boleh book sekarang! nanti whatsapp nombor ni 012-9184042..

Ok dah settle meeting moh la kita pulang..terima kasih sekali Su..nanti kita jumpa lagi dengan Anny sekali..nampak kementot pulak aku berdiri sebelah Su..hahaha

Nak tunjuk lipstik KAAY yang baruuuu, kemain masing2 memunggilkan bibir..bibir Yana je la yang munggil bibir aku tak..hahaha jadi kena pose serius sikit..

piece : kathyjem

1 comment:

Nur Aishah said...

kathy..cepat sket launch litik baru pliss..hahha.. nak try!