Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 25, 2009

Award kencing

Tagged dari ceeramoon

1. Copy award untuk diletakkan dalam blog anda.

Xde award lain kah yg ko nk bg ni.. Award kencing dalam semak ni gaks ko nk bg aku eira ooii..

2. Nyatakan 6 fakta menarik mengenai pemberi award ini.

Ape yang menarik award ni.. Tah lerr.. aku tngk xde yaang menarik pun.. Kalo setakat gmbr mamat mane tah tgh dok kencing dalam semak ni xmenarik langsung.. Letak la modal yg cun2 tgh pengang award ni ker.. Br mata ni bersinar2 nk nengok nyer..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.

Pertama: Aku ni suke bergambar.. Tu semesti nyer...

Kedua: Gewdik yang teramat.. Kadang2 aku xperasan yang aku nk gewdik sampai orng sound br aku tau yang aku ni gewdiksssss...

Ketiga: Suke cari bahan2 yang berkaitan grafik.. Means keje aku la..

Keempat: Suke benda yang cute miut..

Kelima: Seorang yang sensitif..

Keenam : Sangat rajin dalam menjalankan tugas yang di amanahkan.. waahh betol ker ko amanah!!.. haha betol la.. kalo tk caya tanya bos aku..!!

Ketujuh: Kadang2 blur tahap cipan.. Orang ckp sekali compom nyer aku xdngr.. Kena ckp 2@3 kali br aku dengar.. Nak cakap pekak tak jugak..

Kelapan: Suke shooping n lepak ngn member2.. Tp kalo member ckp jmpe kt tempat sekian2.. Compom nyer aku tk ingt.. Banyak minum semut kot..

Lagi 2 tak tau dahhh..

4. Pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka

Aku xnak tag sape2 bley..

piece : kathyjem

No comments: