Klik Yer!! Mekasih...

Friday, August 16, 2013

Raiisah dan Mummy Dalam Majalah Pa&Ma Bulan September..

Hari tu keluar majalah Ibu&Anak now Pa&Ma pulak.. =) Alhamdulillah rezeki Raicha lagi..

Ni pon kawan sekolah Iza Apex yang bagitau kalo tak sumpah aku tak tau dah keluar dah pon.. Tq Iza Apex & Tengku Fauziana coz bagitau semua ni.. =)

So marilah kite tengok gambar mummy Raicha dan Mak Ecah ni.. Ok tak over ker burok ker mari tite tengok...

Ya Ampunn kenape aku nampak gemss sangat ni.. Tak shuke tak shukeee.. *sambil tarik2 rambut..hahaha Taklah baju tu kot ker photographer yang ambik gambor aku tu.. Ceh salahkan photographer padahal memang aku gems ponnnn..

Memang kuat makan pon masa tu.. Kan aku dah cakap aku tembam bam bam.. Korang doklah cakap aku dah kuruih dah kuruih haaa ni bukti die peha ayam goreng..muhahaha

Ni masa pembikinan photoshoot hari tu..

Baju zebra tu ok la aku duduk takdelah nampak gems sangat cover ngan Raicha dok atas aku tu..haha Yang seluar hitam tu mak aiiii besornye peha kak oii..hahaha Maybe seluar bunga munge tu kot yang nampak aku berisi.. Ceh salahkan seluar lagi..

Baju putih ngan seluar biru tu pon sama nampak bam bam angat.. Peha tu peha takleh cover cik kak oii...hahaha Baju biru tu ok selamat tak nampak peha ayam goreng tu..hahaha Kathy jap tu lengan ker peha tu..muahahaha oii tu lengan la mengong..hahahaa

Dah masuk dalam majalahkan mari kite letak gambar banyak2.. Bukan senang nak masuk majalah ni.. Satu Malaysia dok tengok ko..kakaka..

Masa ni mood Raicha agak weng skit.. Mula2 ok dah snap 7 8 keping terus mengeletik tak mo bergambar.. Die nak susu masa ni.. Dah bagi susu baru ok..

Masa ni pulak mood die ok sangat pandai bergaya depan kamera kemain suke kak Fatin agah die.. Hoo tapi aku nampak sangat matured dalam ni mak mak sangat..hehe Eh memang dah mak mak dah pon.. ;P

Ni pon sama mood hepi jer.. Tapi topi yang die pakai tu berapa kali die tarik.. Asal tau jer topi kat kepala die tarik2 topi tu.. Tangan laju mencapai..hehhh..

Haaa masa ni baju yang terakhir mood die sangat mengeletik, mengediz, sebab dah bushan..hahaha Nasib mummy pandai cover Raicha kalo tak, tak abis photoshoot petang tu..

Tq Pa&Ma coz sudi menjemput kami berdua untuk ruangan Mama Cantik ni... Korang mane yang tak beli pergi beli cepat tau.. Boley tengok gambar aku yang peha ayam kfc tu..kakaka

piece : kathyjem

8 comments:

Chekgu Azrine said...

Berisi lagi cantikla kathy..lawa..nampak gebus..hehe..nampak ageless..

kathy jem said...

Chekgu Azrine : tk shuke nanti berjalan cepat mengah..hahaha *Macam la besor sngt badan die..kekeke ;P

Tengku Fauziana said...

sama-sama..
ok la tu mana ada gemmss sngt...
berisi sikit baru sedap peluk..wakakakk

Cekgu Norazimah said...

chomelnyer ! mama raisha lak nampak matured ;)

Dunia Mommy Comel said...

terbaik babe..cantikkk... i like sgt2...

DaZzlingLilLy said...

cantik sangat u dgn raicha..seluar yg dgn baju putih tu brand apa?..lawa..

kathy jem said...

DaZzlingLilLy : hehe mekasih..brand H&M dear.. ;)

DaZzlingLilLy said...

thanks for sharing yer..