Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 6, 2013

Iftar di Rumah Yana...

Sebelum tu kite tengok apa yang Yana ngan Ayu masak..hehe Jangan terliur sudah yer.. ;P

Meriah sangat..

Ayu ngn Yana jer yang masak..Aku ngan Eira bawak minuman dan dessert sebab aku kerja siang tu Eira pulak tunggu Ciput balik kerja baru boley pegi rumah Yana..

Jadinye aku ngan Eira lambat sampai.. Lepas berbuke baru kami sampai rumah Yana.. Sebab aku kena ambik Raiisah kat rumah mak dulu pastu terus baru pegi rumah Yana.. Ko jangan cakaplah petang tu jem giler dahlah hari jumaat..Hambik ko..haha

Ni masakan Yana & Ayu.. Dah macam lauk kenduri kawen koo dieorang ni masak..hahaha

Terbaik masakan Ayu ngn Yana.. Siap tapaukan lagi untuk aku..hehe Boley makan sahur katanye..

Masa ni aku baru sampai.. Oh baru perasan gambar Affan takde.. Die tak sihat skit hari tu tapi nak jugak ikut.. Sampai rumah Yana minum air terus dok dalam bilik  tido.. Masa ondway nak pergi rumah Yana die dah termuntah 2 kali sampai jer rumah Yana badan die lemah skit.. Nasib aku yang drive tu yang tersesat2 tu..hehe

Budak2 lepak jap bagi mummy2 nak bergosip jap..hahaha Sempat lagi..

Minum coke sampai muntah..haha

Muke Yana yang kepenatan tetap memberi senyuman manjer gitew..

Aku paling lambat sampai sebab tersesat ke mana2 pegi nye..hahaha Pakai waze pon sesat..Dasar tak reti tengok.. ;P

Geek & Nerd.. hehehe Berjanji lagi uols...

Mumy ngan Raicha sedondon.. Baju Raicha tu beli kat instagram rm25 hengget jer.. Tapi saiz tu besar skit aku pergi oter ikut saiz badan Raicha.. Baru lah homei..

Gelagat mummy Ayu melayan Keisha, Yunna dan Raicha..

Raicha macam takde perasaan jer..hahaha Kesian mummy Ayu nak posing ngan Raicha....

Lepak time with manjers setelah bertungkus lumus memasak..

Nak makan mangga cicah ngan kuah belacan..Eh betul ker kuah belacan.. Hentam sajer la.. Sape lagi yang buat Mummy Ayu la buat kuahnye..

Si Raicha tu ingat aku ler tu..hahaha

Kena gomol ngan Mummy Yana..hahah Hambik ko..

Tadaaa mangga masam cicah ngan kuah belacan cili api.. Pedas! hoiiii!! Ayu memang la masak apa semua pedah!

Sedap giler kek blueberry cheese ni.. Ni Julie yang buat.. Manjer sedap giler ko buat.. Nak tempah boley..heheh ;)

Muke kekenyangan..

Mak ecah posing bersama baju Geek nye..hahaha Masa ni dah samapi rumah..

piece : kathyjem

2 comments:

Siti Shuhadah said...

fyhh..sedapnya..terliur !!

Eikha Z said...

Hi Kathy, may I know mana you dengan Ayu bought the Geek and Nerd shirts? Dah lama cari tapi tak jumpa. :(