Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, April 7, 2010

Ladies Night Untuk Dewanita Selangor

Ok semua akhirnya aku en3 gak pasal dinner aku ni.. Ni pon malas gak nak buat en3 ni.. Tapi gigihkan jugak la membuke mata yang layu ni dan menaip segala mak nenek perkataan sebab time update ni mata dah nak lelap.. Nak tidooooo.. huhu

Muke bersinar2 tak sabar nak tunggu Dinner bermula..
Ainun pon ade gaks.. Mula minah ni tak nak pegi alasan takde baju.. Boley!.. Last2 aku pujuk gak.. Ko kena pegi Ainun sebab nama ko aku dah kasik.. So nak tak die kena pegi la jugak..

Oooo lupe nak bagitau ni Dinner ape.. Dinner ni adelah malam untuk Dewanita Selangor.. Alaaa untuk Usahawan Wanita.. Siang tu dieorang ade buat Corporate & Profesional Malay Entrepreneur Conference.. Malam tu ade Ladies Night lak..

So bos aku En. Isa telah menjemput kami semua untuk makan free.. ;D

Tetamu yang hadir.. Lina Hangat.. Masa mula2 die buat persembahan dengar suara jer.. Muke tak nampak.. Eh betol ker Lina Hangat ni.. Sekali tengok muka eh betol la Lina Hangat.. Yerla dah lama tak dengar berita die dalam dunia hiburan kan.. Ingatkan die dah tak aktif nyanyi.. Ok tau suara die sangat sedap bile die nyanyi..

Aku dah Farhana..

Weouls yang tak abis2 bergambar.. Abang2 yang satu meja ngan weouls dok perhati jer gelagat weouls yang gedik memanjang. Gedik ambik gambar jer.. Yang lain sopan santun.. Ceh! perasan!

Lagik2 yang tengah tu gedik melampau.. Tah apa gaya pon tak tau.. Cantek sangat ker buat gaya macam tu kathy oiii..!

Cube korang teka ni laki ke pompuan.. Ni pakai sopan niii.. Sopan ker?? Kalo tak caya tengok ni..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaaa seksi kan.. Belum tengok tang belakang lagik mau juling mata tu.. Mamat dua orang belakang tu stim la tu tengok minah gedik2 depan die.. Hahaha tah stim ker tah idak.. ekekekeke

Ni gile tak hingat mase ni.. Die menari lagu Beyonce Single Ladies ok! Menari die mengalah Beyonce.. Cantek gile time die menari.. Sebiji gaya menari macam Beyonce.. Kagum aku tengok.. Waahh alangkah bagus nyer dapat menari macam tu.. GiLooo Kahh!

Mase ni aku kena panggil menari depan orang ramai.. Hambik ko aku dok tunjuk Abang yang baju hitam tu.. Alaa yang tengah cakap ngan Lina Hangat tu.. Haaa abang tu la satu meja dengan aku.. Mase tu Lina Hangat nak carik lelaki aku tunjuk la abang tu sekali dengan aku2 kena naik atas stage tu.. Ni gara2 budak ofis aku la ni.. Gile menyesal tunjuk abng tu sekali aku yang terkena.. hahaha Padan Muke aku.. :P

Ko aku kena pakai rambut colour biru tu.. Nasib baik tak kena pengang gitar.. Abis vouge mak tau... huhu

Ape lagik kena menari lerrr... Rambut tu kena pengang kang tercabut lak..

Mase ni dah malu2 kucing dah.. Kaki badan tangan semua dah rase kebas.. Mengigil... Mau tak nyer kena menarik Rock lak tu!!! Kena goyang kepala.. Siap kena buat gaya gile2 lagik..

Nasib baik la mak ni ade basic menari kan.. So takde la kekok sangat atas pentas tu.. Abis kena menari sambik hentak2 kepala.. Siap kena nyanyi dengan Lina Hangat lagik.. I hate Myself For The Loving Youuuuuuuuuuu... Malu ai tau masa kena nyanyi.. Suara dah tak sedap.. Nasib baik audiens kat dalam tu tak larik..

Farhana pon kena menarik gak.. Time ni Lina Hangat nak cari wanita yang boley menari tradisional.. Mula budak2 ofis aku tunjuk aku Kathy Kathy Kathy.... Last2 masa Lina Hangat datang kat arah aku.. Aku tunjuk Farhana.. hahaha..Tu la tujuk2 lagik kat orang suruh naik pentas.. Last2 ko kena sekali.. ekekekeke

Abis Ladies Night tu weousl terus keluar untuk sesi bergambar dan nak balik cepat..

Wahhh macam artis lak kan.. Berangan jap

Semua staff dari SYABAS.. Thanks Bos Isa coz belanja Dinner untuk weouls yang berkerja keras selama.. Kerja keras kerrrr??? Harusss laaaa kannn..

Amelina dan Aku.. Pompuan ni staff Syabas gak.. Selalu tegur hai jer dalam Lif.. Die nampak jer macam pemalu tapi bile dah berborak2 ok gak kepala boleh masuk..

Farhana yang seksi malam tu.. Didi Alias jadik mc malam tu. Die siap boleh cakap Farhana macam Elyana.. :) I likeee u dresss darling.. Rugi Rizal tak ikut. hihi Sape Rizal??? ade lahhh..!

Nampak baju biru tu.. Tu la die Bos Isa.. Thanks bosss! Lain kali ade dinner macam ni jangan lupe jemput kami lagik ekk.. Eh muka tak malu..

piece : kathyjem

9 comments:

Riena said...

bestnya tgk pic u all...
tema red and black.. sangat berani.. aahh tak tahan tgk yg rambut blue tu..ahahaha.. mesti segan gila kan?

Ceera said...

manja, ko sangat malatoppppppppppp malam dinner.. i likeeee..
baju cantik, kasut cantik, semua cantik...

Byzura Mj (By) said...

kamu cantik sgt :D

A.I said...

MERIAHnyaaaaaaaaa!!!

Che n0rms said...

Hi.. jom singgah kat blog i http://aefy2ndstuff.blogspot.com/

kathy jem said...

Riena : Tau xper.. mmg malu gile kena pakai rmbt biru tu..

Ceera : Manjeeeee..thankss memuji aku..kembang kejap!..ahaks

Bai : Tenkiu...

A.I : Meriahkan nok...!

Ibu Adam : ok kak nnti y jenggah ke blog akak.. :)

cik said...

alwiz look sweet baby...ehehehe

sHieRa cAkAp said...

Wah... Besh.. Saye suke... Tang penghiburnye 2 mmg meletops!!!!

[z@ck] said...

macam datuk K la yang berbaju biru tu..tapi versi tembam..
hehehe