Klik Yer!! Mekasih...

Monday, April 4, 2011

Kari Ayam Aku Menjadik...

Yesssze...! aku berjaya memasak kari ayam..! Wooohoo... Pas kawen baru nak belajar masak, sebelum kawen takmo belajar.. Setiap kali call mak aku tanya pasal macam mane nak masak lauk sekian2 mesti kow2 kena basuh..hahaha Tu la sebelum kawen kan mak dah suruh belajar takmo, malas lagi nak memasak.. Padan muke ko..! haha Kan dah kena ngan mak aku.. Makan reti masak tak reti..ekeke

Sekarang dah kawen kena slow2 belajar walaupon dulu aku tak berape minat sangat nak memasak.. Now semangat memasak semakin berkobar-kobar...

Nak nak pulak dapat husband yang selalu membakar semangat kalo time mood memasak aku datang.. Lagi la aku berkobar-kobar nak menunjuk yang aku sebenarnya boley memasak..ngeeeehh!!

Semalam aku masak kari ayam wa cakap lu.. Eleh kecoh arr setakat masak kari macam tu pon nak kecoh.. Budak darjah 6 pon reti.. hahaha... Sajer2 la kan memasak sebab semalam Affan kerja jadiknyer memasak la aku.. Kata nak pandai memasakkan kena la rajin meringankan tangan ni kat dapur.. Hari weekend jer la aku masak kalo waktu berkerja taklah kot memasak.. Balik kerja pon dah kol berapa + penat...

Nasib Affan puji sedap.. SUKEEEE!! Minggu depan nak try masak Nasi Ayam pulak... ^_^

piece : kathyjem

1 comment:

Wawa_Nadwa said...

nampak macam sedap.
tp bila bro Affan dah puji tuh memang sedap la tuh.

bila mau wat open house nak dtg makan.
bkn catering tau. masak sendiri.
ada bran??
hahahhahahha!