Klik Yer!! Mekasih...

Monday, May 30, 2011

Pelancaran Pembukaan Butik DNA di The Curve

Sape yang nak cari barang keperluan untuk baby, kat Butik DNA ada jual.. Sesuai untuk ibu yang dah ada anak dan yang bakal menjadi ibu.. Korang boley singgah kat Butik Dynas ni..

Elok jer event dah nak abis aku pon sampai.. Huhuhu.. Haruslah aku lambat sampai sebab event tu di buat waktu bekerja.. Jadiknyer tak sempat nak tengok fesyen show.. huhuhu **nanges

Takper yang penting dapat bergambar beramai2 depan Butik Dynas Nursing Attire ni.. Event yang simple dan ada jugak artis2 yang datang.. Linda Rafar, Diana Rafar, Vanida Imran dan suami..

Nanti dah preggy boley shopping kat Butik DNA ni.. Harga boley tahan la smue starting rm150 ke atas.. ;) Baju sepasang untuk Mak dan Anak pon ada jual kat Butik DNA ni.. Cute sangat!

Ce tengok baju anak Dynas Khyra, sama kan.. Soooo cute..

Dynas bersama Husbandnyer Fizi..

Masa ni ada terfikir.. **Scha ngan Awal datang ker tak sebab Awal ngan Dynas kan kawan rapat so jadik nyer mesti Scha ada sekali.. Sekali ternampak kelibat Scha & Awal.. Dieorang pon macam aku gak sampai lambat.. huhu Nasib lepak sampai abis event kalo tak, tak dapat le jumpe Scha yang cantek tu..

Scha sangat cantek walaupon makeup die simple.. Siap die puji lagi baju yang aku pakai tu tau..

Scha : Eh u jap, baju u cantek la beli kat mane?? I suke betul baju ala2 vintage ni..
Aku : Beli kat mana.. Alaa murah2 jer..

Ko kaku aku jap tibe2 Scha cakap pasal baju aku..ekekeke Pastu sambung ambik gambar ngan die..

Scha : Eh kejap2 betul la muke u macam Lisdawati la..
Aku : Haa Lisdawati..**muke blur
Scha : Ok2 sambung ambik gambar balik..

Dalam hati celah mana la muke aku macam Lisdawati.. ekekeke

Aku ngan Yana bergambar sakan dengan Scha..

Abis event terus ngi makan kat Sweet Chat ngan Ayu, Yana dan Julie *Ibu Mengandung... Haa Julie apa lagik borong la beli baju kat Butik DNA ni..hehehe ;P

piece : kathyjem

14 comments:

Scha406 said...

lawa la scha tu...even x make up sgt...

baju dynaz n bb dia comel sgt!

tuan tanah pn comel.....betul la, ade sket mcm lisdawati

Nur Syazwani Mustafa said...

sis.......syok nya jmp awal ngn scha....uwaaa..suka2..tp sis mmg btl pun..muka sis cm lisdawati...iras2...

shuhadah Zainol said...

bestnye jumpa scha...:)

dynaz lawo la...:)

bonda dadif aka akish said...

aah la kathy..,muke u neh ade iras lisdawati...betol kate scha tuh...

muke binik faizal husin pon ade gak..

=)

JuLIe said...

Dynas kan dah kate 'i dapat gaji kene beli baju kat DNA..ahahhahahha...

kathy jem said...

Sha : scha mmng sngt cute wlpon die makeup simple jer.. ;)

kathy jem said...

Syazwani : tu la i pon sama mcm tk sangka dpt jmpe scha sbb mmng minat kat die.. ;)

kathy jem said...

Shu : scha dan dynas mmng sangat lawo.. ;)

kathy jem said...

Bonda Dadif : tu la ramai ckp muke i mcm lisdawati, i rase taklah, lisdawati tu cantek i tak cantek..huhu

kathy jem said...

Julie : So mmng kena beli la ni..hehehe

Dunia Mommy Comel said...

bestnya kak kathy huhu minat scha sgt2 nak jadi santek cm die..jeles la kak kathy dpt bergambar ngn die nak jugak xkire nak jugak

kathy jem said...

Comel : hehe..jeles ek.. ;D Scha mmng cantek dan comei..akak pon mmng minat ngn die.. ;)

lyana said...

x suke tgk muka aku time ni.. selebet seh.. benchik !!

kathy jem said...

tau xper..sbb tu aku letak picture ko skit..ekekeke