Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 13, 2011

Zura Jem dan Anak2 nyer di Hari Raya Pertama..

Kakak aku email gambar raya anak2 die... Al maklum la orang dok jauh dari semenanjung ni kan harus kirimkan gambar melalui email.. Aku memang suruh di post gambar first raya... Nak tengok muke comel anak buah aku ni.. Rindu kot kat dieorang ni.. Last jumpe masa awal bulan puasa ari tu.. huhuhu~

Sian kakak aku, husband die tak dapat cuti.. Beraya kat Sarawak la dieorang dengan anak-anaknye..

Adik Darwish dan Abang Pi..

Kakak aku cakap awal pagi dieorang dah bangun.. Excited nak pakai baju raya dengan kasut raya... Tema family kakak aku ialah Jubah berkaler cokelat..

Cute jer tengok dieorang ni berjubah siap ketayap bagai ni.. hahaha

Kalo Pak Su, Nenek ngan Atuk ada lagi best.. Baru meriah.. Bapak, mak, adik aku pon ada baju jubah macam anak buah aku ni pakai.. Memang tempah sekali..

Tapi kesian kat adik Darwish mata ketumbit.. Bile aku tengok adik Darwish macam aku masa kecik.. Aku macam tu la setiap kali nak raya mata mesti ketumbit.. hehehe Aku pon tak tau kenape setiap kali raya die nak tumbuh.. Sajer jer la tu tak nak kasi muke aku comel masa raya.. First day raya muka dah jebeh, tak chumel sudah..

 Bersama dengan Ayah dieorang..


Kakak aku tu la die punye favorite fesyen.. Jubah hitam Jubah hitam..


Kakak aku bersama anak2 nyer yang cute.. Eh baru aku perasan siap bersarung tangan ni..! Kenapa ko tak tutup jer muke ko tu Zura baru real minah arab..hehe



Rindu pulak tengok gambar dieorang.. Tak tau bile dieorang ni nak turum KL.. Kakak aku cakap maybe tahun depan dok KL coz abang ipar aku nak sambung PHD.. weehuuuu! best arr kalo dieorang dok sini.. Paling best tahun depan beraya dengan dieorang.. ^__^

piece : kathyjem

4 comments:

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

lawa la kak zura..hahhaha statement sarung tangan tutup muka x bley blaa...hahhaha...tp kak zura mmg lawo dr skolah lg..huhuhuhu...

kathy jem said...

die tk lawo sngt yg lawa adik die..muahahahaha

eLLy said...

sungguh manis kakak mu ..
kemana tumpahnye kuah klu tak ke nasik kan .. so you batter say tq to her ;p

kathy jem said...

Elly : sblm kakak sy kawen ramai ingt die adik, sy kakak huhu..muke sy nmpk lebih matang dr die.. Die mmng comel dan sy bangga dpt kakak mcm die.. I Luv u sis.. :)