Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 1, 2011

Let's Party

Still tak nak bagtau surprise apa ek??hakhakhak..

Ok nanti aku bagitau .. Sabar la sayang... =P

Kami celebrated di Luna Chill Out Bar, Pacific Regency Hotel Suites...

Okey view di Luna Bar sangat cantik okey... Leleh air liur tengok tempat die..

 Ayu yang seksi meksi malam tu..

Tengok lama boley gayat okey! Sapa gayat tak leh duk kat sini.. ;P

 Ayu bersama Masquerade constume.. Siap berbulu2 bagai..

 Aku nyer topeng simple jer..

 Tibe antu jelmaan manusia ni ada kat sebelah aku, nasib tak pitam.. Terkojut omak!!

 Serius tempat dia sangat cantek..


 Korang layan jer la gambar aku ni dulu ek..

Kalo rajin aku upload picture2 yang lain especially waktu mengenakan birthday boy.. Boley kejang perut tengok gambar tu... hahahaha

 Ayu dan aku.. Posing memanjang...

 Masa ni girl2 lain tak datang.. Affan pon tak tau aku ada ajak member baik die..

Aci tak aku takmo publish gambar2 yang lain.. Nanti ada kontroversi.. Apa ko ingat ko artis...Seksa dengar!

Sape2 nak tengok gambar aku bagi kejutan kat Affan sila la tengok di fb yer.. Gambar berlambak kot malas nak upload.. Ceh! Alasan yang tidak di boley pakai..

piece : kathyjem

2 comments:

lily lotus said...

serius cantik tempat tu, alaa kat fb takde storyline...ngeh ngeh

kathy jem said...

ngeh ngeh..kalo rajin sy akn story..hehehe