Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, April 25, 2012

Liptik Merah Sephora dan Mascara Ultra Black

Yess aku dah beli lipstik warna merah.. Punyer lama nak beli akhirnya beli jugak bersama kakak ku.. hewhewhew Baru ari ni aku nak showoff.. =D

Sephora Rouge kod R05 rm45.. Mascara rm75.. Semua ini aku beli di KLCC.. Ni semua terpengaruh dengan Eira.. Manjer aku dah beli liptik kaler merah.. weehuuu!!! Boleh melaram dengan liptik merah nanti..

Mascara Atomic Volume Ultra Black.. Ni pon ofismate aku ada pakai mascara ni.. So aku pon apa lagi cube la try pakai nak tau tahap mana kelebatan mascara Sephora ni..  Serius mascara die sangat melebatkan bulu mata..

Tak percaya sila la tengok mata saya ini.. Bersinar2 gitew!! ecececeh...

Suke sangat lipstik Sephora ni.. Colour die sangat seksi.. auuumm! Kalo pakai sebelum nak tido boley buat Affan cair tak.. kikiki

**Sure Affan akan cakap ni buang tebiat ke apa malam2 pakai lipstik kaler hantu ni!!!! Pergi basuh mulut cepat!! hahaha

Pas ni nak kumpul barang makeup Sephora.. Serius ari tu pergi KLCC rambang mata aku tengok barang2 die.. Lagi2 tang eyeshadow die.. perghhh Rase nak ambik semua.. Colour die sangat2 cantik..

Bye2 Bobbi Brown...!

piece : kathyjem

7 comments:

shuhadah Zainol said...

gorjesnya mak buyung ni..seksi gitu...

kathy jem said...

auuww malu dengan pujian itu..hehe *__* tq shu..

lily lotus said...

auwww! memang kebabom sexy warna lipstick tu, eh kalau orang bobbi brown baca kisah ni sure diorang keluarkan kaler tu jugak hihihi

kathy jem said...

Mengacamkan warna lipstik ni..hahaha Bobbi Brown meniru Sephora katanye.. =P

monalea said...

merahnya mak ngah...hihihi...cantik bila sesekali pakai merah ni

Unknown said...

Yezzzaaaaa!!!!! Kita pong dah terpengaroh jugerrrrrr.... Heheheheeee....

Alyza Fisol said...

wow!!!gojes giler...cantik sangat lipstick merah tu...

*nanti join la my GA k... :)