Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 18, 2012

Selamat Hari Jadi Ranea Isabella Bulat..

Actually Ranea ni anak kepada kawan baik aku iaitu Anne.. Aku ngan Anne ni dah berkawan masa zaman sekolah lagik.. Dulu sebelum kawin selalu lepak hangout sama2.. Cuma dah kawen kerja ni jarang skit la berjumpe masing2 dah ada family..

Kalo tak masa bujang dulu selalu lepak ngan Anne ni, bile weekend jer kiteorang mesti jumpe keluar gedik sama2 tak pon lepak kat rumah Anne sampai makan tido bagai.. Lagipon dulu aku stay kat Setiawangsa.. Jarak rumah kiteorang pon tak jauh.. Aku memang rapat ngan family Anne dan die pon kenal rapat ngan family aku lagi2 ngan Ayah aku.. Dieorang ni kalo jumpe borak sakan tak hingat..

Affan pulak kerja ari tu balik tu siap2 terus gerak ngi rumah Anne.. Party start kol 4 dalam kol 5.30 kiteorang pon sampai..

Dah 2 tahun si anak Anne ni... Muke dah la sebijik macam Anne.. Kalo tengok gambar Anne masa kecik sama giler macam Anea dengan mata bulatnye.. Bagus anak Anne tak banyak meragam die buat hal die jer macam bapak die la ken..

Happy Birthday Ranea Isabella..Hari jadi Anea selang 1 ari dengan Auntie Kathy..  =) Sebelah Anea tu bapak die Dean..

Sampai2 jer clown tengah buat aktiviti bersama kanak2.. Happening giler! Besok besday party anak aku nak buat clown jugak la.. Eh! belum apa2 dah verangan.. ;P Lambat lagi kot, tunggu tahun depan yerr kathy oiii.. hahaha

Diha pon schoolmate aku jugak.. Anak dah dua badan still kurus macam anak dara.. Tapi Diha tang perut awak tak leh cover yer.. hahaha

Jiran Anne punye kucing.. Comel kucing ni bagus dok diam jer dalam beg guni tu.. Peluk pon bau wangi jer rase nak bawak balik..

 Anne, Diha dan Kathy.. Nak jugak pakai kepala Minnie tu.. Omel tak omel tak.. ;P

Kalo dah bergambar ngan si Anne ni memang gini la rupernye.. Masing2 gilo! hahaha

Tengah posing2 ngan Affan tak sedar Anne menyelit kat belakang... hahaha Affan muke terpaksa bergambar dengan isterinye yang kaki bergambar... =P

Moly, Aku, Anne, Diha & Ayeen.. Si Moly boley pulak die lupa Birthday Party Anea ni.. Boley die ingat besok.. Nok! nasib Anne call ko kalo tak, ko datang besok nangis ko kat situ..

Terpaksa la aku ngan Diha stay sampai malam nak menunggu si Moly ni.. Tengah dok menunggu Moly, Si Ayeen pulak muncul.. Ayeen baru jer abis pantang.. Tunggu dieorang makan sambil borak2 gosip jap pastu terus chow balik.. Sudah tak larat dari petang kot dok lepak rumah Anne.. Perut kenyang mengeras tak hingat..

piece : kathyjem