Klik Yer!! Mekasih...

Friday, April 12, 2013

Hot Momma Competition from DnA Boutique

Halo halo ko ingat ko layak jadi Hot Mama..hahaha Ate dah orang mintak tolong jadi model kan kite on jer la.. Lagipon boley feeling Malaysia next top model...kakakaka Perasantan! Kaki pendek badan pendek ada hati nak jadi model Malaysia next top model.. Tyra Banks tengok pon boley pengsan die kat situ.. hahaha ;P

Ok kali ni kena bersemangat skit semalam tu saje2 fun gedik2 atas stage jer.. Tapi tak bersemangat jugak sebab masing2 menggendong anak atas pentas aku dok terposing sana terposing sini sorang2 atas stage.. Sedihhhh...

Bile tengok mommy2 hot menggendong anak aku pun jadi jeles.. **dalam hati..huh kalo ku tahu ku bawak Raichaaaa takdela cuak sangat.. huhuhu Tapi apa kan daya cikenpox Raicha tak baik lagi.. Memanglah cikenpox die dah surut tapi kesan2 tu masih ada lagi.. Kang aku bawak Raicha tak pasal2 baby yang ada kat situ terkena cikenpox sekali..Huh Bahaya2..

Feeling model terhangat di Malaysia kata kooo..muahahaha

Sebelum pertandingan start kite posing dulu.. Kali ni pakai pakaian sendiri.. Semalam tu Dynas sponsor baju kali sendiri punye tapi kalo pakai baju dari DnA butik dapat extra bonus.. =)

Ayu teman aku petang tu.. Kalo tak Eira join sekali tapi ciput ada bola jadi aku sorang2 jerla tanpa manjer ceera di situ.. Kalo ada die takdelah cuak sangat...

Ramai gak peserta yang join dalam 20 orang.. Semua bawak anak ok, aku lenggang lenggang kangkung..kekeke

Yeaaa aku dapat nombor ke berapa tah..hahaha Dasar pelupa.. Tak silap aku nombor 6 kot..

Tenkiu manjer bagi i hadiah tupperware.. Dapat nombor 6 pon dapat hadiah tau kelas.. =)

Tahniah kepada pemenang.. Yang menang Hot Mama pompuan yang pakai tudung warna oren tu.. Memang hot pon tengah preggy 4 bulan anak kedua badan masih cun lagi.. hehe Ce kalo aku 4 bulan dah kembang semangkuk.. ;P

piece : kathyjem

No comments: