Klik Yer!! Mekasih...

Monday, May 13, 2013

Sambut Hari Jadi Arfrien Zara yg ke 1 tahun

Sabtu ari tu besday anak Nora yg ke 1 tahun.. Dah besday anak die kena la bawak Raiisah sekali.. Affan tak ikut petang tu sebab die shift malam tak larat nak join.. Kalo ikutkan die nak ikut, sekali tak larat penat terpaksalah aku bawak mak aku kalo nak harap aku ngan Raiisah jer memang taklah kan kalo ada Affan or mak aku ada confident skit nak berjalan jauh ni..

Ceh padahal Sg.Buloh ker Ampang bukan jauh sangat pon..hakhakhak..  Bukan takut apa2 hal nanti senang takdelah aku terkangkang2 nak handle Raiisah sorang2.. =)

Ni die besday girl Arfrien Zara.. Tergeliat lidah nak menyebuat nama anak Nora ni..hehehe Nora ni satu ofis ngan aku..

Sambut besday Arfrien kat KFC Carrefour Ampang..

Sampai jer aktiviti dah start.. Fuuh nasib baik tak tiup lilin lagi.. Aku ingat dah terlepas potong kek al maklumlah lambat sampai dengan jalan jem nye..


Apa lagi makan ayam ler..

Mak dan Raiisah.. Nasib mak ada..

Yeee acara yang di tunggu2 potong kek.... Besday girl sudah ready!

Comel sungguh kek Arfrien ni nak potong pon sayang.. Besok Raiisahnye besday nak buat macam ni la..hehehe

Potong kek sambil nyanyi Happy Birthday Arfrien..

Alololo comel jer Arfrien nak tiup lilin hahaha

 Tapi bukan die yang tiup mak bapak die yang tiup..

Raiisah bersama Papa Nirul & Mama Eika.. Eh! hehehe Pandai pulak die pose letak tangan kat muke uncle Nirul..

Bersama ofismate yang datang petang tu..

Raiisah doakan Mama Eika cepat dapat baby yer..Amin.. =)

Eija bersama anak terunanye..

Bersama Azleen.. Cute jer anak die pakai baju harimau..

Raicha pakai baju giraffe.. Mummy beli kat expo baby Midvalley ari jumaat ari tu.. Semangat mummy cari baju Raicha nak pakai masa besday Arfrien ni..

Tema petang tu Jungle Safari so kenalah pakai baju haiwan.. Untuk budak sesuailah kan pakai macam ni ce mak budak pakai macam ni terus orang yang ada kat situ lari..hahaha Burok bebenor..

 Sukenya die dapat pengang belon tak nak pandang kamera langsung..

 Raicha dan mummy..

Eh auntie Shikin pon ada jugak.. Jumpe jugak ngan auntie Shikin ni selalu tengok Raicha dalam IG jer..

Bergambar dengan besday girl sebelum pulang..

Raicha muke toye lapar nak susu.. Ok mummy tau Raicha lapar jom balik..

piece : kathyjem

5 comments:

Chekgu Azrine said...

Happy 1st beday utk kawan raichaa

Su Hamid said...

hi, salam perkenalan dari saya sue. comelnye raicha ni..happy bufday pd kawan raicha ye..best tak dpt mkn kt bufday party :)

jemput singgah ke blog saya ye, sihatitunikmat.blogspot.com

smg ukhuwah terjalin :)

Su Hamid said...

hi, salam perkenalan dari sy sue..comelnye raicha ni, happy bufday to kwn raicha..best tak dpt jln2 kt sana ^_^

jemput singgah ke blog saya ye, sihatitunikmat.blogspot.com

Hamba Allah ~ Hanya Seorang Nisaa' said...

Salam mummy Raicha nk tumpang Tanya bufday cake arfrien tu tempah katne ehh? Cute sgt...

Hamba Allah ~ Hanya Seorang Nisaa' said...

Salam mummy Raicha nk tumpang tanye bufda cake Arfrien tu tempah katne ehh? Cute sgt.. Ngat nk tempah tuk my Lil princess otw 1 year bufday dia ni.. Thanks sgt2 klu dpt share ngan I..