Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, June 4, 2013

Raicha Bergurau dengan Abang Pi & Adik Darwish

Ni la gayanye bila dua orang anak buah ada kat sini abis kena buli..Sekarangkan cuti sekolah haruslah datang KL tengok Raicha..


Kemain Raicha bile abang hencem kepit die sampai ternganga mulut..

Ambik hati nampak.. Abang Pi & Adik Darwish memang tak suke pakai baju.. Yang abang ok lagi yang si adik tu asyik nak berbogel jer tau...hahaha

Suke tengok Raicha bile bergurau dengan Abang Pi & Adik Darwish..

Dah kena buli ngan Raicha.. Nampak jer kenit Raicha ni kaki buli yer..Abis omaknye kaki buli anak pon ikut sekali la..hakhakhak Raicha jangan buli Abang Pi ngan Adik Darwish biar mummy jer buli..hehe

Hoo mari sini korang aku tarik rambut tu!! hokhokhok




Apa benda la terpiko piko Raicha terpiko piko Raicha.. Mummy pon tak paham..hahaha Raicha kat tengah tu terpinga-pinga apa la dieorang cakap ni..


piece : kathyjem

4 comments: