Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, November 2, 2013

Produk Dumex Di Jamin Selamat..

Korang yang dah ada anak dan baru melahirkan anak mesti pening was-was dok pikir susu apa nak bagi anak minum kan.. Kang bagi kang takut tak sesuai pulak pastu mahal pulak..

Para ibu-ibu kat luar sana tu jangan ragu dan was-was tentang produk Dumex ni sebab apa aku kata macam tu sebab mereka semua sentiasa menjaga kualiti dan standard yang telah di tetapkan.. Susu produk Dumex ni bukan hanya untuk anak anda untuk ibu yang sedang mengandung pon bagus untuk minum produk Dumex ni..

Sebab setiap produk Dumex di buat ujian lengkap dan produknya telah disahkan selamat oleh makmal ujian tempatan dan antarbangsa termasuk Kementerian Kesihatan.. Mereka juga memberitahu bahawa semua produk tersebut adalah 100% selamat dan mengikut prosedur utamakan keselamatan daripada syrikat itu..

Produk Dumex sentiasa memberi kesihatan dan keselamatan anak anda iaitu 5 Komitmen Kualiti + 3 Komitmen Tambahan..

Apa itu 5 Komitmen Kualiti + 3 Komitmen Tambahan :

5 Komitmen Kualiti ialah :
*Proses Perkilangan - Setiap pek susu akan dix-ray.
*Pemeriksaan Yang Rapi dan Teliti - Lebih daripada 1,000 pemeriksaan dan ujian dilakukan untuk memastikan keselamatan produk.
*Pentauliahan - 6 pertauliahan kualiti dan keselamatan diterima daripada badan bertauliah
*Sanitasi dan Kebersihan Ekstrem - Kilang sentiasa disanitasikan dan disterilkan.
*Pengesahan - Kod unik membolehkan kami mengesan setiap pek susu.

3 Komitmen Tambahan :
*Kawalan Tambahan Di Peringkat Pembekal - Kerjasama erat dengan pembekal untuk memastikan kualiti dan standard keselamatan dikekalkan dan Meningkatkan ilmu pengetahuan dan kepakaran pembekal-pembekal dalam aspek pengeluaran susu tepung formula.
*Inovasi Bagi Meningkatkan Standard Industri Secara Berterusan - Melabur dalam inovasi untuk standard produk, perkhidmatan dan keselamatan.
*Komitmen Tambahan Kepada Ibu Bapa - Careline 24 jam 7 hari.

Apa itu 5 Komitmen Kualiti + 3 Komitmen Tambahan???? 

Nampak mereka bukan senang wenang dan sesuka hati nak buat produk macam ni tanpa kelulusan ni semua sebab ia melibatkan nyawa anak anda.. 

Para ibu jugak boley bertanyakan soalan dan pengalaman mengguna produk Dumex di http://realanswers.dumex.com.my/ dan boley layari website Dumex di http://www.dumex.com.my/


 

Vidoe ni juga menunjukan betapa mereka menjaga dan bertanggunjawab dalam soal kualiti dan keselamatan tentang produk-produk Dumex..

So jangan ragu2 yer para ibu di luar sana tentang produk Dumex ini Insyallah di jamin selamat.. Nanti aku nak pergi kilang die sendiri nak tengok cara mereka memproses produk Dumex ni lebih dekat.. ;)

piece : kathyjem

5 comments:

JuLIe said...

muya dgn muza mmg minum Dumex :) , thnx for the info manjer..

kathy jem said...

JuLIe : ooo muza ngn muya minum dumex ek..so jgn ragu2 pas ni.. ;)

Puteri Satu said...

anak2 akak yang bongsu minum mamil gold.. yang besar minum dugro... dumex jugak...

Byzura Mj (By) said...

anak saya pun! Buang air besar pun lawas! Suka. Alhamdulillah tiada elergik lagi.

Dunia Mommy Comel said...

wah kathy cml baru beli susu fomula dupro utk Azriel. MIL sebok suh standby susu die takut susu cml xcukup..stkat ni azriel masih full bf lagi. Bila kathy dah explained dlm post kali ni. rasa yakin lah sikit nak bagi mungkin nak try2 bagi azriel minum susu fomula bila die dah cecah 7bln nt.