Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, April 30, 2014

Sape Kaki Shopping Online?

Siapa kaki shopping online sila angkat tangan boley geng ngan aku sebab aku adalah kaki shopping paling tegar dalam dunia online..hahaha Orang perempuankan istilah shopping memang tak boleh dipisahkan, tak sempurna hidup kalo empunya diri tidak dapat baju baru kasut baru makeup baru..hahaha Over semua nak baru.. =P

Sekarang MYSALE ada buat shopping online untuk korang yang kaki-kaki shopping.. Apa tu MYSALE.. Ok MYSALE adalah private online shopping club yang menawarkan diskaun eksklusif sehingga 80%.. Wow banyaknye 80% murah sangat tu.. @_@ Ha nampak dengar 80% terbeliak biji mata..hahaha So kena jadi ahli MYSALE baru leh dapat harga diskaun yang murah tu.. Tempoh jualan bermula dari 4 - 6 MEI 2014..

Macam-macam yang ada kat dalam online MYSALE salah satunye pakaian wanita, lelaki, produk kecantikan, makeup, aksesori, fesyen untuk kanak-kanak, perkakasan rumah, dan toys.. macam-macam lagi lah..

Bulan depan kalo korang nak tahu akan ada acara membeli-belah paling terbesar di Malaysia yang di kendalikan oleh MYSALE Flash Frenzy khas untuk mereka yang join jadi ahli club MYSALE dengan jualan baru yang dilancarkan setiap setengah jam dan diskaun sehingga 80% untuk semua pembelian dan menawarkan peningkatan sebanyak 100% untuk pengujung baru dan menjual barangan untuk setiap barang hanya 2.2 saat.. Jualan bermula setiap pagi dan biasanya berjalan selama 2 hingga 3 hari..

Ok ingat selama 3 hari sahaja, ahli2 MYSALE akan dapat membeli bermacam produk lebih 60 jenama tempatan dan antarabangsa termasuk Coach, Bonds, Revlon, ZARA, Quiksilver, Havaianas, Pandora, Dermalogica, Rayban, Redken, Australian Leather Uggs, Luxor Linen, Fitflop, Desigual, Thomas Sabo, Charlie dan macam-macam lagi.. Ahli2 MYSALE juga akan dapat membeli-belah melalui MYSALE App.. Ahli yang membeli-belah di app kena mengakses to Flash Frenzy sejam awal.. Kepada ahli MYSALE ianya percuma..

Ok jangan risau tiada risiko pulangan ..

Ok more info boleh tengok di sini : www.mysale.my
Tunggu apa lagi korang cepat shopping sebelum jualan hilang dari laman web ini apabila masa tamat..

piece : kathyjem

3 comments:

Hazey said...

Salam

Kathy, just nak share pengalaman, website MySale ni ok dulu, but lately mcm ada problem sikit, cuba you baca fb page MySale ni, ramai customer complaint sebab dapat barang lambat. Myself punya pengalaman pun ada, sbb I buat payment and tiba2 ada power failure, and bila check payment success tapi bila check balik my purchase tiada, lama tu nak tunggu reply, until now masih tak dapat my refund walaupun they said they will remmitt back the money, so all the best la to you all. Bukan nak memburukkan this website just nak share je, agar berhati2 ya.

Unknown said...

nangis tengok less..

kehidupan sihat said...

nana suka shopping,lagi2 bila sale kaw-kaw.hehe

https://www.diyanarazim.blogspot.com