Klik Yer!! Mekasih...

Friday, May 2, 2014

Jom Join Lactacyd 'Bold pHantasies' Sekarang..

Hai semua..

Kali ni aku nak cerita sesuatu untuk kaum perempuan.. Bagi kaum lelaki kalo nak baca apa salahnya dipersilakan jangan malu jangan segan..

Kita sebagai wanita perlu tahu bagaimana untuk menjaga bahagian V.. Bila cakap mengenai penjagaan rambut, muka, badan mungkin ramai yang tahu, tapi bab penjagaan V tak ramai yang  tahu..

Ok korang kali ni Lactacyd ada buat contest! Macam mana nak menyertainya Bold Phantasies????

Peraduan ini bertujuan untuk membawa korang semua lebih yakin.. Korang rase korang jugak berani tak? Tak salah mencuba, mungkin korang adalah pemenangnya..


First sekali join dulu Bold pHantasies 

Lepas register letak nama, email, semua tu then klik kat Submit tu.. 

Kalo mane yang tak tahu macam mane nak main games ni korang boleh tengok dekat "How to Play" ada tunjuk cara-cara permainan..

Permainan ini sangat mudah dan senang.. Ok korang kena dapatkan score paling tinggi.. Bile korang dah sampai ke peringkat seterusnya korang diberi satu soalan dan korang kena jawab soalan tu untuk mendapatkan peringkat yang seterusnya..

Lagi satu kalo korang nak dapat bonus points lebih korang hanya isikan butir-butir di atas dan muat naik resit pembelian produk Lactacyd bertarikh antara 10 April - 10 Mei 2014.. Setiap yang di upload kreatif dan unik akan diberi 10,000 points..!

Kalo mane yang beli produk Lactacyd satu jer atau lepas tu nak tambah lagi resit pembelian pon boley jangan bimbang korang boleh tambah resit pembelian lagi dan lagi sebelum contest berakhir..

Mereka yang mempunyai mata tertinggi akan mendapat top ranking page dan hadiah die pasti la semuanya best!

 
Banyak hadiah-hadiah menarik untuk dimenangi! Kalo korang tanya aku nak hadiah mane mestilah aku nak pilih Skydiving atau Bungee Jumping.. Harap-harap aku boley menang salah satu hadiah ni! weeeee...

Semua produk ni yang boleh aku katakan bahawa ia benar-benar terbaik untuk korang cuba.. Sebab aku dah guna sebab tu aku berani kata ia benar-benar membantu.Lactacyd mempunyai pelbagai produk yang cenderung untuk keperluan yang berbeza untuk "V". Mereka mempunyai salah satu varian - Lactacyd menggiatkan semula - yang pula mengandungi Vitamin E dan kolagen (yang kita tahu adalah baik untuk kita mengukuhkan kulit).. Semua produk Lactacyd diperbuat daripada bahan-bahan semula jadi, susu dan barangan seperti asid laktik dan lactoserum. Supaya ia memastikan pH yang sesuai untuk V kita..

Lactacyd sepanjang hari segar (kesegaran tahan lama) dengan intipati herba.
- Melindungi dari bau
- Anti alahan untuk kulit sensitif


Lactacyd White Intimate (Natural Lightening) adalah mencuci intim pertama dengan kulit mencerahkan bahan-bahan di Malaysia. Ia dibuat dengan bahan-bahan semula jadi daripada tumbuhan dan ekstrak marin berasaskan. Dan adalah jawapan kepada semula jadi berkesan untuk  mencerahkan kulit.

-
Terbukti berkesan  dalam mencerahkan kulit untuk V anda
- Dibuat dengan ecstract semula jadi
- 90% daripada wanita telah terbukti mempunyai kulit yang lebih ringan di V mereka dalam tempoh 12 minggu.
- 67% daripada mereka dalam tempoh 4 minggu.



Lactayd Feminine Hygiene (Normalises PH) sesuai di gunakan ketika perubahan haid dan hormon.. Bahan yang di gunakan di perbuat dari asid laktik daripada ekstrak susu semula jadi yang menenangkan dan anti-gatal ejen..

- Membantu melindungi daripada bau dan kerengsaan
- Membantu mengekalkan pH normal
- Anti kerengsaan untuk kulit sensitif



Lactacyd Soft & Silky  (extra moisturising) dengan kelembapan tambahan dan ekstrak susu 100%..

- Membantu mencegah bau dan kerengsaan
- Anti alahan untuk kulit sensitif


Menghidupkan semula, dengan reviving vitamin E dan collagen untuk kulit yang lebih tegang!

Lactacyd All-Day Care Wipes (On-the-go-freshness) dengan asid laktik dan ekstrak susu dengan anda boleh membawa di mana sahaja.

- Membantu mencegah kerengsaan dan bau
- Mengekalkan pH normal
- Anti alahan untuk kulit sensitif

piece : kathyjem

1 comment:

Hafiz Hafizol said...

eh kita terbaca pulak. haha.