Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, January 27, 2015

Nasi Bungkus Delivery!

Sekarang ni mudah nak beli makan tengahari takpayah nak start enjin kereta pastu melilau-lilau mencari kedai makan mana yang sedap..kes macam ni selalu terjadi kat aku setiap kali lunch mesti timbul..sebab apa sebab dalam kepala ni macam2 nak makan almaklum la nafsu buaya..hahaha Semua gerai makanan yang ada kat situ aku nak makan..abis pegi waktu lapor semua la ko nak..

Sekarang ni tak payah pening2 nak oder makan apa untuk lunch..Call jer The Shizzles Oriental nah ambik nasi bungkus siap lauk sampai terus depan pintu ofis..

Servis tip top laju ,call terus berdesup sampai depan ofis..murahkan sebungkus macam ni RM6! Bawah ofis oder lauk ngan sayur pon busuk2 mesti 8hengget!

Jenis kerja busy 24 jam oder jer Nasi Bungkus macam ni..senang call The Shizzles Oriental Inshaallah sampai la nasi bungkus korang depan pintu ofis nanti..

Ok kawan2 jom makan lapar ni..

Ok la kan makan tengahari lauk macam ni..Ayam Masak Lada Hitam & Pajeri Nenas!

Yum yum lapor jemput makan semua! Portion dia just nice tak banyak sangat tak sikit sangat..kenyang sampai ke petang.. :)

Ok ni nak bagitau The Shizzles Oriental ni menyediakan servis makanan dan penghantaran nasi campur/bungkus dengan pilihan menu harian yang menarik yang berkonsepkan "pesan dan hantar"..

Apa yang membezakan The Shizzles Oriental ialah mereka menitik berat kualiti dan kebersihan makanan..Semua lauk di bungkus secara berasingan.. Jadi tiada masalah dengan makanan rosak atau bungkusan sememeh..

The Shizzles Oriental beroperasi daripada central kitchen di Ampang yang mempunyai 2 tukang masak yang sangat berpengalaman dengan masakan melayu dan juga 3 pekerja mahir untuk urusan operasi (membungkus dan penghantaran).

Dari segi penghantaran buat masa ni, The Shizzles Oriental tertumpu kepada bahagian bandar Kuala Lumpur akan tetapi, talian The Shizzles Oriental terbuka untuk kawasan lain di dalam Lembah Klang untuk penghantaran.. Untuk mendapat delivery percuma, oder minimum yang dikehendaki ialah 10 bungkus.

The Shizzles Oriental jugan ingin memberitahu kepada sesiapa yang ingin menjadi agen nasi bungkus The Shizzles Oriental, minum oder untuk agen ialah 30 bungkus dan initiative yang akan diperolehi lebih kurang lumayan..

Untuk sebarang pertanyaan dan oder boleh Call/SMS/Whatsapp 012-678 3639
(Sekitar Jalan Ampang, Jalan Tun Razak, Wangsa Maju, Jalan Pudu, Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya dan lain2 tempat)..

piece : kathyjem

11 comments:

FadMN said...

Bagus serbis camni ka.murah & healthy .yang penting nampak sedapppp.
FAD

kathy jem said...

FadMN : kan dah la murah sedap pulak..hehehe

zinziemeewah said...

eh.. dh lama cari service delivery yg murah n best camni. jelus tengok bebudak cina kt opis ada delivery tp kitaorg yg melayu kena kuar beli..huhu.. ada kantin pn mahal mcm mkn kt old town.. bolehlah guna service ni. tenkiu seb share info :-)

zinziemeewah

Unknown said...

Salam , saya try call no ni tapi bukan owner yang sebenar. boleh saya dapatkan no tak?? nak bertanyakan tentang lunchbox tq.

Unknown said...

assalamualaikum. boleh saya dapatkan nombor telefon tak?? nak tanyakan tentang lunchbox.

MASTER VIRAL KELANTAN said...

Sekiranya berminat untuk delivery makann boleh ctc/whatssap sy 0176844251-basharah

MASTER VIRAL KELANTAN said...

As salam.. jika berminat dptkn servis penghantaran makanan.. boleh ctc 0176844251-basharah. Tq

Unknown said...

min berapa bungkus?

Unknown said...

min berapa bungkus?

Unknown said...

minumum berapa bgks kalu nak order ???

blog.admin said...

Jika anda perlukan perkhidmatan delivery makanan sekitar Shah Alam, Kota Damansara, Kelana Jaya, Kota Kamuning, Alam Impian dan sekitarnya boleh visit www.foodexpress2u.blogspot.com atau call / whatsapp 016-3912400.Tq