Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, September 23, 2015

Data Internet Murah dan Laju dari U Mobile..

Sekarang ni semua orang perlu data internet yang berkelajuan tinggi..Ramai orang complain data cepat abis, internet lembab, download lambat..pastu dikenakan caj bil yang tersembunyi, kena bayar lebih..Nak bandingkan teknologi sekarang ni, kita memang perlukan data yang banyak..Dah menjadi rutin seharian kita untuk melayari internet setiap hari..bila celik mata jer tangan mesti merayap cari handphone buka FB, Youtube dan macam2 lagi la..Jadi data yang sedia ada tu kadang tak mencukupi..Bila tak mencukupi mulalah nak menggelabahkaaann..Lepas tu hidup pon tak keruan sebab internet takde..hehehe

Tapi korang jangan risau sebab U Mobile sekarang ni ada tawarkan pelan pasca bayar Hero P70 dengan tawaran panggilan tanpa had ke semua talian di Malaysia dengan tawaran data sebanyak 7GB..wow banyak tu 7GB sebulan.. Pelan ni dinamakan sebagai HERO Postpaid P70 yang mana untuk pengguna pengalaman mudah alih yang paling hebat setakat ni..

Selain tu korang juga boleh tambah dua nombor 'supplementary line' di bawah pelan ni..Korang cuma perlu tambahan RM10 sebulan jer..Contohnya macam aku..Aku tambah 'supplementary line' untuk mak dengan abah..Lebih jimat, kan..Boleh kongsi data 7GB dengan supplementary lagi..Lepas tu aku dapat buat panggilan percuma 30 minit setiap hari ke nombor mak ngan abah..Pastu yang bestnya minit panggilan suara yang kita tak guna akan dibawa ke bulan seterusnya..haaa Jimat, kan!

So dapatkan pakej ni segera! Mana yang dah pakai U Mobile sebelum ni peningkatan pelan akan dinaik taraf secara automatik..Dulu P70 ni dorang bagi 4.5GB jer sekarang automatik akan jadi 7GB..

Pelan P70 U Mobile ni antara pelan postpaid terbaik di pasaran sebab ia menawarkan kuota internet yang tinggi dan panggilan percuma tanpa had kesemua rangkaian..Promotion bermula dari hari ini sampai 31 Disember 2015..Siapa yang suka guna SMS, akan dikenakan caj sebanyak 3sen/per sms ke rangkaian U Mobile dan 8sen/per sms ke rangkaian lain..

Kat atas ni ada jadual perbandingan Hero P70 dengan pelan lain yang setara..Kalau korang tengok P70 ni paling berbaloi..Aku selalu dengar kawan aku tak cukup data internet..belum sampai sebulan data internet dah tak laju..padahal baru jer bayar bil tapi nak berinstagram slow giler.. Dh la bayar bil mahal!

So korang buat la keputusan yang betul dengan memilih pelan pascabayar Hero P70 U Mobile ni..

Nak tahu lebih lanjut pasal pelan pascabayar Hero P70 U Mobile ni korang boleh layari di laman web https://www.u.com.my/postpaid

piece : kathyjem

4 comments:

I am LZ said...

Wah.. mcm menarik dah la unlimited calls plus 7GB lagi..
Boleh dipertimbangkan ni.. ;-)

cik nur said...

;) dah try pakej nih mmg laju and harga pun not bad tak mahal sangat :)

hilmisidek said...

7GB for 70 ringgit. Murah tuu

Radio Senyap - Segmen Backlink Percuma

Eintan Nurfuzie said...

murah gak ye.. tapi u mobile tmpat cik en kurang skit la

Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Entri promosi Tawaran Iklan di Blog Nurfuzie.com Serendah RM10
dan entri ini Malaika Oil - Produk Semulajadi Terbaik Untuk Kulit Anda