Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, November 24, 2016

Siapa Nak DD Cushion FREE dari KAAY??!

Siapa nak Super Moisture Cushion PERCUMA dari KAAY?? sila angkat ketiak..hahaha Betul ni tak tipu kita nak bagi Free DD Cushion KAAY kt korang..takyah panjang lebor nak menaip or komen bagai ke apa, just tepek gambar korang dengan kawan baik korang, dah itu sajer..caption boleh letak, terplulang yang penting gambor kena menarik dan ada cerita tersendiri..gitewww...pastu jangan lupa hastag #bffcontestkaay dan tag sekali bff korang..

Tapi sebelum tu kena la follow Instagram @kaay_cosmetics dulu naaa baru boleh join contest ni..klik je button follow @kaay_cosmetics tu..


Make sure korang yang join contest KAAY ni akaun Intagram jangan di private kan pulak ye..nanti macam mana pulak nak pilih pemenang kalau dah di private kan..Gambar yang menarik tertarik di mata juri akan kami umumkan setiap minggu..2 pemenang akan memenangi DD Cushion dari KAAY Cosmetics.. ^_^

Throwback sikit gambar tuan tanah dengan KAAY..behehehe Selamat meng-join  #bffcontestkaay...join je mana tau rezeki korang boleh menang kan.. =)

piece : kathyjem

No comments: