Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, September 13, 2017

Lunch Apa Tadi?

Ya ampun sedap sungguh abc dgn cendol kat sini..tanya aku kedai makan mana yang sedap kat Shah Alam memang ku tak tahu..hahaha serius weeii aku area2 Shah Alam ni memang tak familiar..kalo takde waze aku rasa mau aku sesat..Shah Alam kan banyak roundabout..bikin pening weiii..😂

Abc cokelat..first time tengok abc warna hitam..hahaha sedap gak tapi manis giler..boleh potong kaki minum..😂

Pulut durian dia ya ampunnnnnnnnnn nampak dia pun panjang..hahaha sedap gile nak kejung..aku rasa sikit je la takut nak makan banyak, badan aku cepat berangin..

Ku oder cendol biasa..5 hengget semangkuk pon sedap gak..bila cair lama2 rasa macam air tiga layer pon ada..mangkuk besar kongsi dua cukup ni..aku makan tak abis tapau bawak balik..

Nasi daging..sepinggan rm7..daging dia banyak puasa hati tapi nasi sikit..first time gak makan nasi daging cicah kuah asam..

Kedai ni depan UNISEL seksyen 7 dalam foodcourt..eh depan kedai ni ada nasi kukus pon sedap boleh tahan ramai orang beratur nak makan..ok tu je nak share makan tengahari tadi..😊

piece : kathyjem

2 comments:

Anonymous said...

sedapnye yang pulut durian tu paling menggoda jiwa. harga macam mn ok x?

Puan Hazel said...

Tangkap leleh tengok semua tu. Bersemut la mulut lepas makan ye cik Kathy :)