Klik Yer!! Mekasih...

Monday, December 21, 2009

Celebrate Besday Mak di The Manhattan Fish Market

Ari Rabu lepas adalah harijadi mak aku.. Tapi weouls dah celebrate Rabu malam di rumah dulu.. Weekend celebrate di tempat lain pulak.. Dah hujung2 tahun ni kan tengah duit berkepok ni ape salahnyer lanja family makan kan.. Sekali sekala.. :) Janji family ku hepi...

So weouls satu family pegi celebrate di The Manhattan Fish Market Ampang Park.. Tersangat la hepi weolus satu family sebab dah lama tak makan ramai2 macam ni..

Mase ni baru sampai.. Anak2 buah aku yang baru bangun.. Masing2 muke selenge..

Terus oder ape yang nak makan..

Kakak ku..

Abah ngan Mak.. Pasangan romantik di muka bumi..khihi Mak yang malu2..

Kakak ku yang kurus melidi tak hingat..

Aku still sama takde ape2 perubahan.. Perubahan pada yang lain.. tuuuuttttt! hahaha ape die tuuuu... Yang tu akan entry lain.. :P

Adik Darwish pon nak jugak.. Kena paksa ngan atuk die ambik gambar.. Tengah sedap2 main ngan abang die dah kena panggil.. Asal adik aku si fahmi gelak macam tu.. Fahmi2 ko ni setiap kali ambik gambar muke tu biar hensem skit..

Ala tomei2 adik darwis ni.. Pandai die pose setiap kali mummy ambik gambar die..

Pandang mummy ker??

Makanan sampai masing2 tak pandang kiri kanan.. Masing2 tengah lapor..

Lagi2 abang ipar aku tu..khihihii

Makan dalam keriangan

My familiar

Mase mula2 makanan sampai smue nak rase last2 dah nak muntah.. Sebab makan makanan macam ni mane boleh makan banyak nanti cepat mual..

Kesian adik aku ni.. Baru jer makan skit dah gatal2 bengkak mulut.. Dah tau ko tak leh makan sotong udang ko ngi melantak buat ape.. Kan dah gatal2.. Sian tak leh makan seafood.. Rugi2..

Pas semuanye dah kenyang tibe la ke makanan yang di tunggu-tunggukannnn...!
Abah menyuapkan kek ke dalam mulut mak.. aauuuuww!
Romantik tak.. Mak yang tak suke makan kek cokelat di paksa oleh abah.. khihi... Nah Mah kek sempena besday Mah yang tersayang ni..uit geli

Cian mak tapi takper untuk suami tersayang ape salah nyer korban kan makan kek cokelat tuuu..

Pas abis makan aku kuar jap pas tu terserempak dengan Anne.. Mula2 lalu depan die pastu macam eh asal minah ni muke macam kawan aku Anne.. Siap boleh diri sebelah die tengok die atas bawah.. Eh memang betol Anne la.. Terus ajak die jumpe family aku..

Si Anne memang dah kenal family aku.. Yerla kawan dari sekolahkan.. Harusla mak bapak aku kenalkan..

Anne ni baru jer bergelar isteri..

piece : kathyjem

1 comment:

sparkling_deepred said...

salam kathy,

nak tanya, ayah kathy dulu2 pelakon kan?