Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, December 22, 2009

Pas Makan Karoke Pulak

Pas makan di Manhattan Fish Market.. Kteorang karoke pulak.. Haiyoyo..Ingat nak balik pastu dah alang2 ade kat Ampang Park kan harusla ajak family ku karoke di KTV.. Besday girl nak karok kite layan ajerrr..

Sebelum tu mak aku ade ajak pegi karok sempena besday die.. Ko jangan tak tau mak aku ni nampak jer macam ni tapi boley tahan rock die.. Mama Rock.. yeah yeah yeah

Terus ape lagik.. Mak ari tu mak cakap nak karoke kan.. Jom arrr.. Alang2 kite karok la.. Mak aku pun laju jer setuju..

Sampai2 bapak aku orang yang first nyanyi..

Biaser la bapak aku ni memang suke menyanyi macam anak die.. Tapi suara anak die tak boleh kalahkan bapak die.. khihihi..

First lagu Sudirman.. WOW cair dengar abah nyanyi..

Anne pun ade jugak.. Tapi tak dok lama.. Pastu husband die cal ajak balik.. Husband die pun karoke gak ari tu tapi bilik lain..

Aku lak kena nyanyi..

Family ku yang suporting..

Paksa mak menyanyi.. Mula2 malu pas tu hambik ko 3 4 lagu jugak la die nyanyi.. hahaha Cayok la mak..

Mase ni abng haris malu2 nyanyi.. Ala2 baik duduk gitu.. Semua nak rekod die nyanyi.. Ala2 artis top gitu..hahaha

Sekali dah masuk 2 3 lagu..
Terus berdiri sambil goyang2 pinggang dengan penuh perasaan..

Boley tahan abang ipar aku.. Ko terkejut gak aku tengok die nyanyi.. Ingat pemalu tahap cipan sampai tak nak nyanyi.. Rupenyer boleh tahan gaks nyanyian die cume kena belajar lebih gigih supaya vokal tu kasi mantop skit..huahuahua..

Anak die pun sampai tergigit jari dengar ayah die nyanyi.. {Haiyoyoyo ayah aku ke tu yang nyanyi.. Awat sedap sangaaaat...}

Abng Pi ni asal kteorang nyanyi feling giler2 jer die tekan cancel.. huhu Berapi jap.. Biase la budak2 kan patang nampak benda yang tekan2.. Laju jer tangan tu nak tekan butang cancel tu.. Saborrr jer la wahai anak2 buah ku.. Nasib baik ibu ayah ko ade.. Kalo tak dah kena jentik dah jari tu ngan mummy die..khihihihi..

Tengok sampai ayah die kena awasi lagi.. Abis dah dok asyik tekan cancel jer..

Adik darwis pon nak nyanyi jugak.. Ape ingat ayah sorang jer boleh nyanyi.. Tengok sampai separuh mikrofon tu die makan..

Pas karaok pegi bawak adik abng main.. Sampai ibu die tarik adik sebab tak nak turun.. Biaser la budak2 dapat main mesti la syokkan.. Kacau la ibu niii..

Ni kalo orang tua boleh naik dah lama dah aku naik sekali..

piece : kathyjem

2 comments:

kathy jem said...

alamak..terdeleted la pulak comment..tersalah klik..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya la mak bapak kathy spoting gila kan...cayok la..