Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, February 16, 2010

THE LOAF PAVILION

Ari sabtu after keje aku ngan Kak Syikin pegi Pavilion teman die servey beg.. Nak tau beg ape haruslakan beg Gucci.. Minah ni hantu Gucci.. Tapi gambar tak ambik sebab kemalasan.. huhu

Tapi nasib baik minah ni tak beli beg Gucci tu tau memang die ingat nak beli.. Pastu lak design yang die nak tu macam dah ado.. Cume colour jer yang lain.. Nasib baik aku pandai memujuk.. Kak Syikin cube beli Burberry ker Prada kerr.. Asyik Gucci jer bukan Kak Syikin dah banyak ker beg Gucci tu pastu lak design lebih kurang jer cube cari lain dari lain..ekekeke Nasib baik die tak beli.. hehe =P

Pas dah jalan tengok2 beg perut lapar Kak Syikin ajak makan kat The Loaf.. Tun Mahathir punyer restaurant..

Sebelum nak oder makanan harus cam gini

Aku pon sama gak tak boley ketinggalan.. ekekekeke

Cantek View Restorant ni.. Fisrt time datang.. Kak Syikin dah selalu datang sini tu yang die ajak aku merasa makan kat sini..

Oder

Jangan tak oder.. Oder la Kathy sengeh jer tau!! =))

Field Fresh Mushrooms

Ape lagi Kak Shikin makan laa.. Jangan di tengok kang abis saya makan kang..

Aku oder Chunky Country Chicken..

Masa on the way nak ke Pavilion memang tekak ni nak makan sangat2 pasta.. Siap cakap ngan Kak Syikin.. Kan best dapat makan PASTA SKANG NI!!! Dapat makan macam WAHHHH INDAH NYEERR DUNIA KU NI.. eeeuuuww geli! hahaha

Ni Kak Syikin nyer.. Presto Pesto.. Rupe lebih kurang macam aku nyer cume rase nyer lain skit.. Itu ajerr

Harus tempek muke kami berdua

Aku tapau Dessert Cup Cake

Perasa yang berlainan ade strawberi, caramel, mango, cokelat satu lagi ape tah.. Tapi bawah die semua cheesecake.. Sedap!!!! Aku yang tak suke cheese terus suke..

Cumel kan...

Restorant ni ade 2 floor..
Ni 1 floor

Second floor untuk Dessert.. Nanti korang boley la cube nyerr!

piece : kathyjem

5 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sedapnya cup cake tue...huhuhuhu teringin..teringin...

Y u Z z 9071 said...

nampak sungguh sedap....

harga camne....mahal x>

kathy jem said...

PuRpLeLiCiOUs : Kalo teringin makan jer kak..Akak kan pregnant.. Makan untuk baby..hihi

Yuzz : Memang sedap..nanti cube la try..hurmm mahal tak mahal la.. Yg ari tu kathy makan pasta rm26..cupcake 6 ketul rm15..

CikPuanMiera said...

cantik rambut.. :)

Papa-NtiQ said...

Hai!!......cakap pasal The Loaf, saya baru jer gi kat branch di Sogo. Memang terbaek!!..Pics dah upload jadi senang2 tu jenguk la yer blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com
Topik 100% tentang makan..makan dan...makan tak der topik lain :)
Dan kalu minat tu follow yer blog saya TQ TQ