Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, February 18, 2010

PRADA MERAH PUJAAN KU

Suke nye aku dengan beg Prada merah ni.. Kalo untuk hantaran sesuai kan kan.. Ai kan suke kaler merah.. hehe Ari tu ade pegi tengok beg ni tapi kaler putih jer yang ade merah Malaysia tak ambik stok..

Tersangat la cantek dan berminat.. Tapi tu la kalo tengok dari segi design die dengan harga macam aduuuuhh mak nak larik nok mak tak nak bayar sebab mahal berbenor.. huahuahuahua Memang la mahal nok leather yang berkualiti.. Luar dalam leather ok..

Ade tu aku tengok perggghhh harga rm9k ok dah nak sama harge hantaran aku tu weii.. Tapi beg tu memang klassss la kan ala2 Mak Datin Puan Sri kalo ko pakai.. GILO!

Takper kalo ade rezeki ambik burberry sudah cantek pon cantek harga xde la mencekik macam prada yang aku nak tu..hihihi

Oooo nak kasi tau uols ni ai akan berkahwin pada bulan 10 ni.. Date nyer Biarlah Rahsia Antara Aku Dan Afan.. (sambil goyang2 mengada) miahahahaha tibe kan.. Oh tak sesuai ok..!

Nak tau ekkkk hurmmmm nanti2 la aku bagi tau.. tunggu nyer uolsssss.. Niteee!!! Nite ape nyer baru kol 9.. ekekeke

piece : kathyjem

6 comments:

Mimy Hamid said...

nak teka nak teka...mesti 101010 kannnnnnnnn

Gina said...

Sekali-sekala kiter kena pakai jugak barang yang mahal-mahal sebagai tanda hasil penat lelah kiter selama bekerja...

cik said...

owhh..nnt kawen, bg kad yerk..if ade rezeki, ley mieza dtg,..ehhehe

Y u Z z 9071 said...

ooo mmg cantik...maii aii regernya...

seram tu..

[z@ck] said...

hah! da nak kawin da ka?

kathy jem said...

Mimy : Bukan la Kak Mimy.. Awal bulan 10.. hehe

Gina : Betul tu Cik Gina..Saya setuju..

Miza : Harus Miza kena bagi bagi kad kawen kat awk..

Yuzz : Tu la pasal.. Tapi beg merah tu harga 4k..

Zack : A'ahh Zack.. Bulan 10 nanti.. Datang ek nanti..