Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, September 4, 2013

Produk Penjagaan Pembersih Untuk Wanita

Kite ni yang dah kawen dan sebagai wanita kenalah jaga penampilan yer supaya suami tak lari..hehehe Yang tak kawen pon kena jaga jugak penampilan tu ni tau dok cantik sana cantik sini kat dalam tak berjaga kan... Ooo no no tidak bagus macam itu yer.. Kena jaga luaran mahu pon dalaman baru adil sesama..

So kat sini aku nak bagi tau satu produk khusus untuk para wanita di luar sana iaitu Lactacyd..

The Lactacyd 'Love Your V' adalah satu kempen untuk mendidik dan menggalakkan wanita tentang menjaga kawasan intim mereka secara proaktif, termasuk mengambil berat dan mencintai V mereka sebagai sebahagian daripada kehidupan, kecantikan harian penjagaan mereka.
 
Walaupun kebanyakan wanita mengetahui penjagaan kebersihan feminin, kepentingan penggunaan proaktif sering diabaikan. Wanita mencuci bukan sahaja membantu dalam pencegahan jangkitan, tetapi ia adalah satu bahagian penting dalam memelihara kecantikan seseorang. Lactacyd percaya bahawa setiap inci tubuh wanita memerlukan penjagaan yang terbaik untuk menjadi adil dan sempurna, terutama di kawasan intim.

The 'Love Your V' adalah kempen termasuk menyusun semula laman web Lactacyd termasuk platform pendidikan 'Time to know Your V' iaitu video pendek dan menghiburkan V-ebisodes (video web) bertujuan untuk membongkar mitos yang biasa dan salah faham tentang kebersihan wanita.. 


Ia juga menyediakan dan menyalurkan untuk para wanita yang inigin bertanya soalan mengenai kebersihan dan topik penjagaan wanita dalam 'Ask the Specialist' section. The 'Lactacyd VIP Club' membolehkan wanita untuk mendapatkan sampel Lactacyd secara percuma sebagai langkah pertama mereka untuk melengkapkan diri tentang kecantikan harian mereka dan juga dimaklumkan mengenai aktiviti Lactacyd dan promosi. 

Jika korang nak sample dan korang nak jadi VIP member sign up kat sini  www.lactacyd.com.my/kathyjem


Korang juga boley pergi ke Lactacyd Website dan sertai VIP Club Lactacyd untuk bertanyakan soalan mengenai penjagaan V-Zone cume sign up ajer.. Kat situ dieorang akan menjawab segala persoalan korang .. 


Bila dah register VIP Club Lactacyd korang boley terus log in dan boley bertanya dan berkongsi soalan dengan mereka.. Dan mereka akan membalas setiap komen korang..


Mesti ada yang tanya mane nak cari produk Lactacyd ni kan??? Korang boley cari di semua farmasi terkemuka, pasar raya dan pasar raya besar.

Kenapa aku kata produk Lactacyd ni bagussss???? Sebab Lactacyd dibuat dari bahan-bahan semulajadi - asid laktik dan lactoserum
*Dermatologi diuji selamat dan sesuai untuk kulit sensitif
*Lactacyd adalah no 1 jenama kebersihan wanita di Malaysia dan di seluruh dunia
*Ia di tentukan oleh para doktor dan dipercayai oleh wanita di seluruh dunia selama lebih 25 tahun dan terbukti secara klinikal untuk memberi penjagaan halus serta perlindungan daripada bau dan kegatalan dengan pembersihan harian
*Lactacyd feminin wash mempunyai 5 jenis -  White Intimate, Revitalize, Nourish, Lasting Freshness dan pH3.5 - dengan pelbagai manfaat dan juga dalam bentuk feminin wipes to provide on-the-go-freshness..


Lactacyd White Intimate adalah pembasuh intim yang pertama dengan ciri-ciri mencerahkan yang diperkenalkan dari Singapura. Ia di perbuat dari bahan-bahan semula jadi.. Lactacyd White Intimate adalah jawapan semula jadi dan berkesan untuk hubungan intim.

Terbukti berkesan dalam mencerahkan kulit di kawasan intim
• Dibuat dengan bahan semulajadi
• Tahap pH: 5.2
• 90% daripada wanita telah menyaksikan kecerahkan dalam masa 12 minggu
67%
daripada wanita telah menyaksikan kecerahkan dalam masa 4 minggu
 
Bahan semula jadi:
Algowhite:
Berasaskan marine agen pemutihan, mencerahkan dengan mengurangkan sintesis melanin, mengelupas dengan mengaktifkan sel-sel dan dengan itu ia mengurangkan kegelapan, melindungi oleh radikal bebas menghalang
Actipone-B:
Berasaskan marine agen pemutihan, mencerahkan kulit dengan menghalang pengeluaran melanin, pigmen yang terdapat dalam kulit yang asalnye gelap
Lactoserum: Berasaskan susu pelembab dan ejen penyegar
Asid Laktik: Asli, menenangkan, agen anti-gatal

Cara Penggunaan: Untuk hasil terbaik korang boley gunakan sebanyak saiz ibu jari dua kali sehari

Harga RM 25.90 untuk 250ml, RM 9.90 untuk 60ml..


Lactacyd Revitalize adalah produk no.1 jenama kebersihan feminin di Malayisa, ia dicipta bagi pembersihan luar dan di pertingkatkan dengan  anti-oksida Vitamin E dan kolagen, bahan-bahan yang di gunakan bagi memastikan firma kulit lembut..

Terbukti berkesan pada kulit menegangkan dan melembapkan
• Dibuat dengan bahan semulajadi
Dermatologi diuji selamat khas untuk wanita
• 8 daripada 10 wanita kulitnye yang mengalami peningkatan penegangan selama 12 minggu
• 90% daripada wanita Asia menyukai produk
Lactacyd Revitalize selepas 10 hari menggunakan produk di rumah

Bahan Semulajadi
• Vitamin E: Ciri Antioksidan dan memusnahkan radikal bebas
Kolagen: Menggunakan protein yang banyak bagi menghidrat dan bantuan fighs dalam tanda-tanda penuaan
Trehalose: Satu pelembap deodoran yang tahan lama dengan mengekalkan kelembapan kapasiti
Lactoserum: Berasaskan susu pelembab dan
ejen penyegar
Asid Laktik: Asli, menenangkan, agen anti-gatal

Harga RM 25.90 untuk 250ml, RM 9.90 untuk 60ml..

Lactayd pH 3.5 sesuai di gunakan ketika perubahan haid dan hormon.. Bahan yang di gunakan di perbuat dari asid laktik daripada ekstrak susu semula jadi yang menenangkan dan anti-gatal ejen..

• Melindungi daripada bau dan kerengsaan
• Mengekalkan pH faraj normal
tempat tidur anti alahan (untuk kulit sensitif)


Harga RM 24.70 untuk 250ml, RM 9.90 untuk 60ml..
 
Lactacyd Nourish dengan pelembap tambahan dengan ekstrak susu 10%.. Lebih berkhasiat dan pelembab untuk bahagian V-Zone..

• Melindungi daripada bau & kerengsaan
Tempat tidur anti alahan (untuk kulit sensitif)


Harga RM 24.70 untuk 250ml, RM 9.90 untuk 60ml

Lactacyd Lasting Freshenss dengan asid laktik dan bahan semula jadi.. Bau babydoll yang sangat menyegarkan..

• Melindungi daripada bau & kerengsaan
Tempat tidur anti alahan (untuk kulit sensitif)


Harga RM 24.70 untuk 250ml, RM 9.90 untuk 60ml

Lactacyd Lasting Freshness (On-the-go-freshness) Sesuai di bawak ke mane2.. =)

• Melindungi daripada bau dan kerengsaan
• Mengekalkan pH faraj normal
tempat tidur anti alahan (untuk kulit sensitif)


RM4.90 untuk 10 helai..

Semua produk Lactacyd ni best okey.. Bau die semua best2 tak percaya cube pakai dan nilai sendiri.. :)

Paling aku suke Lactacyd White Intimate sebab bau die dahlah sedap bile pakai pon best segar jer rase pastu pulak boley pakai hari2.. =) 



Korang juga boleh menggunakannya dengan menghubungkan dalam Call-To-Action dengan hanya Daftar sebagai ahli VIP Club Lactacyd dan menikmati semua ganjaran dan hadiah percuma dengan klik pada pautan ini! Cepat cepat cepat!!! =D


Boley juga pergi ke laman Facebook Lactacyd dan LIKE Lactacyd 'Love Your V' https://www.facebook.com/LactacydloveyourV

Kat situ korang boley tengok Lactacyd berwajah baru segar bersempena dengan pelancaran inisiatif kempen baru ini.. Ok korang jangan lupe join tau ada banyak produk promosi yang menarik..

piece : kathyjem

9 comments:

JunAina said...

Lama dulu saya guna jenama ini atas nasihat doc.

Wawa T said...

yup.. must-have produk for me. tapi tak pernah try guna wipes tu.. kat watson ada kan?

y i e n said...

yeay! nak trylah.. mcm best je produk ni :)

kathy jem said...

Wawa Tasliman : ada kat semua farmasi ada jual..try la pakai..

kathy jem said...

✿ pink velvet ✿ : Yee mmng bagus produk Lactacyd ni kena try dulu br tahu result die mcm mane.. :)

Ibnu Ali said...

Alat sulit wanita merupakan kawasan anggota badan yang paling sensitif dan memerlukan penjagaan yang baik. Ada wanita yang kurang mengambil berat mengenai kebersihan alat sulit mereka dan boleh menyebabkan risiko terkena pelbagai penyakit.

Oleh sebab itu, anda perlu membaca dan mengetahui tips-tips menjaga dan merawat alat sulit wanita agar sentiasa terpelihara dan bersih .

Biasakan untuk membilas alat sulit anda setiap kali selesai buang air kencing atau air besar, harus membilasnya sampai bersih, iaitu dengan membasuh menggunakan air bersih dari arah depan ke belakang setiap kali selesai buang air kecil atau buang air besar. Kemudian basuh dengan tisu sekali usap sebelum memakai seluar dalam. Kerana jika sekitar organ dibiarkan lembab, maka kulat dan bakteria akan mudah merebak.

Unknown said...

ok nak cuba jugak la. tgh survey2 jugak ni. hehe

Norlaila Yusof said...

Very important tok wanita sebenarnya menjaga kebersihan ... Actually you have a great blog and wonderful ideas by right promosikan produk ini dikalangan wanita. I enjoyed it. Right now i am writing an article about a life as teacher . Thanks for checking my blog out and I will continue to follow yours as well. Perhaps we can throw ideas to one another, I too would like to help women. Keep blogging alive!

Unknown said...

sesuai ke digunakan pada ibu mengandung