Klik Yer!! Mekasih...

Friday, November 27, 2009

KAMI BEREMPAT DI RASTA TAMAN TUN

Dah lama tak lepak gosip macam gini.. Rindu semua nyer.. Yerla sejak Eira pregnant weouls jarang lepak.. Kalo lepak pun aku ngan yana.. Tak pun aku berdua dengan eira.. Ni harus bertiga.. Ila pun ade tapi pompuan ni seperti biaser lambat sebab kerja.. huhuhu.. Kalo tak dulu2 seminggu sekali mesti weouls jumpa ade jer benda nak di bincangkan..

Kteorang lepak sampai kol 10.30.. hahaha Banyak benda yang kteorang nak luahkan ni..

Sementara bercakap aku suruh Eira godek2 aku nyer blog jap..

Korang perasan tak muka Eira berseri2 kan.. Seri orang mengandung la katakan.. :))

Yana makan laksa ajer..

Aku kekenyangan tak oder ape2.. Hanya minum air laici sajer..

Orang mengandung ni oder nasi goreng kampung ngan vanilla waffle.. Tapi makan tak abis..

Sebelum nak balik sempat ambik gambar berempat.. Muka Yana terpotong.. Ambik sekali lagi..

Muke aku lak terpotong.. Ape2 weouls enjoy sebab dapat meluahkan ape yang terpendam.. haha Terpendam la sangat...!

piece : kathyjem

No comments: