Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, November 28, 2009

Lepak Malam Raya Qurban

Takde ape yang menarik malam raya haji.. Just makan2 lepak2 main ngan anak buah.. Itu sajer..

Adik Darwish ngan Abng Pi.. Suke dieorang dapat main benda ni..

Ibu die baru beli.. Itu yang dok main jer dalam tu.. Aku pun join ngan dieorang gak.. haha Biaser la mummy die teringin.. Kecik2 tak dapat main.. Cian

Tengok ni la aktiviti kteorang malam raya ni dok lepak jer.. Abng Ipar aku ngan adik aku dok main game jer..

Naik atas buaya.. yeahoo.. Benda ni pun aku naik gak..haha

Nak nengok tv pun xdapat.. huhuhu

Kakak aku yang dah kurus.. Diet ker ape.. Aku rase die lagi kurus dari aku..

Aku suruh die senyum.. Die ngi buat muka sedih pulak.. Cumel jer..

Ni baru die senyum.. Boleh masuk iklan gigi ni si Darwish ni..

piece dari mummy..

No comments: