Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, November 29, 2009

Shopping dengan Familiar

Rase nyer sepanjang aku buat blog ni tak pernah aku entry pasal shopping dengan family aku kan.. Asyik2 dengan kawan2, dengan ofismate aku.. Ok mulai ari ini aku akan entry sebanyak yang mungkin pasal family ku.. khihihi

Anak buah aku yang tak sabar nak kuar dari rumah sebab masing2 dah siap cantek.. Ape lagi mengeletik dieorng nk kuar.. Anak2 buah aku ni memang macam ni excited dieorang ni terlebih sangat..

Abng Pi buat hencem

Dari besar ke panjang.. Adik aku, abng pi dan darwish

Yeahoo tak sabar nak bershopping dengan anak buah aku.. Semua pegi kecuali bapak aku tak nak pegi sebab die penat.. Pagi2 bapak aku dah kuar umah sebab ade urusan tu yang die penat tu..

piece : kathyjem

2 comments:

KiKiHanakO said...

same je rasanye kita ni kan..snap gamabr haha

kathy jem said...

hahaha..tau xper.. ;)