Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, May 6, 2010

B Di Tempat Kerja

Selalu orang pompuan jer suke ambik angel macam ni.. Tak sangka ade jugak orang lelaki mengambil gambar angel macam ni.. haha

So cute b.. =D Ni mesti selalu tengok huny ambik gambar macam ni kan.. :P

Ari tu afan pinjam kamera aku nak ambik gambar kat tempat kerja siap posing2 lagik.. Ape lagi copy paste masuk dalam lappy aku la.. hehe B tak marah ek huny letak gambar b mulut mucung macam tu.. ekeke

Ni kerja ker berposing.. My Baby sudah pandai bergambar.. Dulu2 tak suka sangat bergambar.. Asal aku kuar kamera jer nak lari.. Muka tak hensem la.. Muka b nmpk senget la dalam gambar.. B tak pandai posing la.. Tak reti la.. Tak suke la.. Macam2 lagik la.. Lama2 muke die dok selalu kuar dalam blog terus sampai skang ni suke bergambar.. Dan aku hepi..

Eh!! Tibe2 lak entry pasal Afan kan.. Hurmmm harusla orang tgh merindukan.. Luv U Baby.. Tibe2 kan!!

piece : kathyjem

5 comments:

[z@ck] said...

Afan keja bahagian enjin kapal terbang ke?

aircraft engineer?

maklongon9shoppe said...

Kalau nak tahu, Mr Affan ni sebenar benarnya memang suka bergambar.... Dia malu malu kucing je tu... Kalau ngan geng geng dia, bergambar... macam macam gaya keluar..

Ceera said...

nampak sangat tengah angau, haha

kathy jem said...

Zack : A'ah dear..

Kak Alia : Yeker Kak Alia sebab die ckp dr kecik die tak suke bergmbr..

Eira : Mmg la aku tgh angau rindu kat die..hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

ala sian rindu nyek..wah afan keja cam awan dania la..heheheheh