Klik Yer!! Mekasih...

Friday, May 14, 2010

Surprise Besday Girl

Hari rabu ari tu weouls satu ofis buat surprise besday.. Mase ni tengah semua orang dok nyanyi Happy Birthday Aiza.. Happy Birthday Aiza....................

Aku tengah bawa kek.. Mase ni lampu dah padam bagi surprise kat Kak Aiza.. Hanya lilin jer nampak.. Mase ni masing2 menyanyi dengan penuh perasaan..

Tengok muka Kak Aiza yang terkejut.. hehe Yekerr akak terkejut ker akak buat2 terkejut.. hihi

Weouls satu ofis buat birthday surprise untuk Aizawati atau lebih kenali Kak Aiza...

Kak Aiza tengah meniup lilin.. Tiup dengan penuh perasaan tu.. Puuhh kanan Puuhh Kiri!! Mintak2 la jauhkan bala dari ku.. Amin..

Balqesh, Ainun, Aiza, Shima, Sharoon dan Aku..

Mase ni kiteorang bagi Kak Aiza terkejut lagik dengan mengeluarkan sejenis bom api buatan sendiri.. khihihi Bom la sangatkan..

Bergambar dengan Besday Girl..!

Tengah menjamu Kek.. Sebelum tu kami makan KFC..

Kak Aiza kena calit kek kat muke.. Nasib baik la kek tu nak makan kan kalo tak dah calit satu muka Kak Aiza..

Aku bagi anak patung yang sungguh comel.. Aku suke tang bibir ngan mata anak patung tu.. Cutekan!

Kak Min pon bagi anak patung jugak.. Tapi ade pulak tangan menyelit nak tutup muka aku dengan cawan tu.. Sape lagik tangan Si Fadzrul la.. Aku sampai kena pengang tangan die.. Kalo tak setiap kali snap gambar cawan tu kat muka aku.. hampeh la ko Fadzrul..

Haa nasib baik muke aku nampak.. Tapi cawan tu still ade gak.. Nak menyelit jer tangan ko ek Fadzrul!!

Ape pun Kak Aiza HAPPY BITHDAY YANG KE 23... eh 23 pulak.. ke 30 lebih...... Senyum selalu =)
piece : kathyjem

4 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah meriahnya celebrate besday...

kathy jem said...

memang meriah giler..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

Ambik engko, bertepek makeup brand kek kat muka.... Apasal tak tepek jer satu keke... Baru diingati selama2nye... :)

Byzura Mj (By) said...

wah meriah..sinipun ada celebration smlm. :D