Klik Yer!! Mekasih...

Monday, May 31, 2010

JOGGING DAN SWIMMING

Yana dah bising2 kat aku kata peha die dah membesar.. So die ajak aku ngi jogging untuk menghilangkan segala selulit lemak yang terkumpul kat peha..hahaha.. So alang2 jogging kami pon swimming la.. Dah dekat area2 situ kan.. So ahad ari tu aku temankan die..

Kami jongging di Shah Alam sajor.. Pagi2 dah terpajak kat umah Yana sebab naik satu kete je..

Sampai2 terus memulakan aktviti kami iaitu pusing satu taman.. huh syok2!

Mulakan dengan on me up dulu.. Kang terus2 jogging mau patah liut kang..

Aku pon kena buat jugak walaupon badan ni selalu bersukan.. perasan minah sukan!

Mulakan dengan larian.. Yana berlari ker berpoco.. haha comel manje aksi ko macam ni.. :P

Cantek gak suasana taman kat Shah Alam ni.. First time kaki aku jejak kat taman ni.. Yana dah biase area Shah Alam ni so die tau la mane tempat yang best..

Sape yang larik macam jantan tu.. Sape lagik aku lerrr..!!

Ni menari ok bukan berjogging.. Oh! Sungguh gedik tergedik..

Nasib baik bawak towel kecik Yana ni kalo tak abis peluh meleleh tak dapat nak lap.. Towel aku tinggal dalam kete boley.. Mase ni pon cahaya dah kuar sikit demi sedikit.. Panas mula terasa..

Dah abis pusing satu taman..! Fuh lega sekali sekala dapat keluarkan peluh jantan eh peluh jantan lak peluh betina best tuuuu.. KAMI BERJAYA MEMBUAT PUSINGAN SATU TAMAN!!
Eleh satu round jer ingat 5@10 round.. Ello!!! satu round tu pon dah kira hebat tau.. Taman die dah la luas mak datuk.. Kira hebat la tu.. :P

Lepas abis berjogging tak boley terus duduk kena lari anak2 pastu kena buat on me up dulu..

Yana dah macam model dalam magazine Rapi la pulak.. hehe

Giler semangat Yana.. Caya lah manjer..

Kalo tak percaya tengok ni..

Sampai terbaring2.. hehe Aku dok sebelah jadi pemerhati..

Yana sempat lagik mengadu kat aku kaki die tak sempat nk shave.. haha siut jer manje..

Berposing sebelum nak gerak balik.. Dua2 muka hepi dapat mengeluarkan peluh di celah2 peha, ketiak, badan.. hahaha eeee masam.. :P

On the way dalam kete sempat lagik kiteorang melalak.. Layan lagu ROSSA... HEY LADIES!!!!!

Peluh2 ape lagik ngi swim lerrr..

Gambar swimming tak boley letak dalam blog marah bf Yana kang.. Pas dah swim ngi spa mak aji buat manicure.. Tu next entry ok.. lalalalalalalala buibui...

piece : kathyjem

3 comments:

Ceera said...

besar la sangat peha ko tu yana, hehehe..

lily lotus said...

mmg sgt2 mcm model majalah bersukan :D

kathy jem said...

Eira : besar sikit jer..huhu

Lily Lotus : hahahaha