Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, August 11, 2010

HARI PERTAMA PUASA UOLSSSS!!!

Hai semua...

Salam Ramadhan....

Sempena kehadiran Ramadhan Al-Mubarak ni aku nak pohon ampun dan maaf jika selama ni aku ade buat kesalahan, baik yang tak di sengaja maupun yang di sengaja, semoga uolss smue dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati oleh Allah s.w.t...... Insyallah..

***gambar perasan sopan tu di ambik untuk model tudung butik yana..hehe

K ulosss SELAMAT BERPUASA.... Puasa penuh tau jangan buat2 tinggal.. =P

piece : kathyjem

6 comments:

A.I said...

slamat berpose utk kau jugak (^_^)

ChiLaBaey's Spot said...

Selamat berpuasa dan selamat menjalani ibadah di bulan Ramadhan... Puasa yer jangan tak puasa.... :)

Salam Ramadhan dari saya

kathy jem said...

A.I : slmt berpuasa jugak.. ~_~
ChiLaBaey's : Hai slmt berpuasa..harusla puasa.. =P

ChiLaBaey's Spot said...

Alhamdulillah, harap2 penuh tahun ni yer... Selamat bersahur... :) Senyum selalu macam selalu.... ;)

lily lotus said...

selamat berpuasa :)

Ayu Firzara said...

hye katie...
Nape lama tak update blog?
Sihat?
Dah lama asyik buka blog ni tapi takde entry baru...heheh.
Anwyay selamat hari raya!