Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, June 1, 2017

1st Ramadhan

Alhamdulillah puasa kali ni meriah sikit sebab abah ada..tahun lepas sambut ramadhan muram sikit..tahun ni tiada muram2 lagi, kita hepi2 ajer..

First Ramadhan kali semua ada..aduhhh blur nak cerita apa ni..hahaha Maklum la dah jarang update..

Dekat 10 ekor mak goreng..Saje mak goreng lebih, nak kasi akak aku tapau untuk sahur..


Ayam sekor tergolek di sponsor oleh kakak ku..layan gak ayam golek ni..sambal cicah dia sedap..

 Karipap king kong..seketui besar tapak tangan..Raiisah panggil by hulk..hahaha Dari dia kecik sampai besar tak panggil karipap, panggil by hulk..tah macam mana terlekat by hulk tu pon tak tahu..Donat seketul di belah 6..pandai2 la kongsi ye..hahaha

 Honeydew..buat jus letak susu sikit sedap ni..

 Ayam rendang..ada nasi impit layan ni..

Sup sayur..

Bubur kacang untuk pencuci mulut..

Asal bubur lambuk je teringat Kg. Baru..

Menunggu waktu berbuka..

Semua hasil dari air tangan mak, kecuali karipap dan ayam golek..

Afif makan lewat sikit petang tu..Alhamdulillah rezeki Allah bagi..😊

piece : kathyjem

No comments: