Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, March 31, 2010

CARA2 MECERIAKAN HIDUPMU

Hai semua selamat pagi.. Ceriakan hidupmu dengan senyuman.. Hari ni saya sangat hepi walaupon kerja tengah banyak..

Dengan cara untuk menceriakan hidupmu dengan mengenyit mata.. (sila abaikan perut kek lapis tu nyer)

Lagi satu cara untuk menenangkan pikiran anda dengan melelap kedua biji mata selama 10 saat.. Bukak mata pasti anda merasa.. WAHHH SEGARNYERRRR!!!! ekeke

Baru boley start kerje.. Ok kamu semua Selamat Bekerja..!! =D

piece : kathyjem

Friday, March 26, 2010

BERHENTI KERJA KALO TAK NAK KERJA

On the way balik dalam kereta tangan mengeletar nak menaip keyboard nak melepaskan geramm niiii! Selalu aku entry yang indah2 kan.. Kali ni no more indah2.. Hati tengah hot fm.. Eh silap HOT PANAS..! Taip pun tak betul kejap padam kejap taip nak tekan keyboard pon tekan kuat2 sebab geram sangat2..

Bukan ape aku ni kategori baik la jugakkan menolong budak2 ofis aku kalo dieorang sakit ker, anak sakit ker, bini sakit ker , atuk nenek sakit ker,makcik pakcik sakit ker.. Tu aku tak kisah..Boley jer continue buat kerja ko..

Yang aku sakit ati sangat2 ko boley cakap aku tak berkerjasama dengan ko di sebabkan hal2 kecik.. Itu memang buat aku marah, naik hangin satu badan, badan mengeletar macam parkinson..

Elllo ko sakit, mak ko sakit sape yang tolong ko ha cuba cakap ngan aku sape yang tolong buat kerja ko.. SAPEEEEEE?? Kalo bukan aku yang baik hati ni yang tolong kooooo.. Ceh sempat puji diri sendiri..kahkahkah.. Biar kan aku nak puji diri sendiri yang tengah sakit ati.. Dah la selama ni aku tolong buat kerja ko sepatah dua ayat pon tak terkeluar dari mulut ko cakap terima kasih kat aku..

Boley pulak cakap aku pentingkan diri dan di ulangi ayat tak berkerjasama... Ello ko tu bekerjasama sangat ker dengan aku.. Ko tu lagi pentingkan diri sendiri.. Kerja banyak ko boley MC 4 @ 5 hari alasan sakit.. Sakit sakit sakit.. Setiap kali banyak kerja time tu la ko sakit.. Time kerja tak banyak ade pulak bayang ko kat ofis.. Tak sakit pulak elok jer..

Come on la orang lain pon sakit gaks tapi datang ofis buat kerjas gaks.. Rase tanggungjawab la sikit pada diri sendiri, agama, bangsa dan negara.. Tibe2 kan!.. Jangan lepaskan kerja kat orang lain untuk kepentingan diri sendiri.. Sekang tengok sape yang pentingkan diri sendiri.. Kau atau Aku..Wahh macam drama Astro la pulakkan Mila Kau Dan Aku.. ekeke

Orang macam ni bagi kaunseling ker nasihat ker memang tak nak dengar.. Hati keras.. So kalo rase2 tak nak berkerja sila la taip surat berenti kerja dan di post ke bos untuk menyatakan anda tidak berminat bekerja lagikk.. Itu ajer yang terbaik untuk ko yang dah takde hati berkerja.. Lagi baguih dok umah tanam sayur kangkung tanam tomato lagik baguih dari dok ofis tak nak buat kerja..

Okey itu jer alasan yang sesuai untuk ko supaya tidak menyusahkan orang lagik..

K Senang cakap LU FIKIR LA SENDIRI!!!!!!

K BUBUI...

piece : kathyjem

Wednesday, March 24, 2010

Terjumpe Gambar Merisik

Godek2 dalam hard disk sekali terjumpe gambar waktu merisik.. Gambar lama2.. Pertengahan 2008 family Afan datang merisik.. Kalo ingat balik kelakar time tu dengan nervous nyer nak di sarungkan cincin merisik.. pening dengan nak pakai tudung nyer yang labuh tu..Dengan family aku baru siap memasak.. huhu

Mase ni baru selesai di sarungkan cincin oleh Mak Afan.. Mak nervous giler nok time ni! Peluh tak hingat..

Konon2 nak nampak sopan la pakai tudung.. ngehhhhh!

First cincin pemberian Afan kat aku.. Tapi sayang seribu kali sayang jari jemari ku ni tidak boleh menerima cincin emas..

Untung Afan kawen nanti takyah beli cincin emas untuk aku.. Tapi Emas putih boley pulak takde lak gatal2.. Kalo pakai cincin emas mesti gatal2.. Yerlaa mane pernah aku pakai cincin emas seumur hidup.. Kalo rantai tu biaser la.. So kawen nanti kena beli emas putih.. Tapi sayang kalo beli emas putih tak laku nak gadai.. hehehehe!

piece : kathyjem

Tuesday, March 23, 2010

Coatcha dalam ertikata Coach!

Akhirnya tercapai gak membeli sunglasses Coatcha..! Suke suke suke

Casing terbaru dari Coach..

Nite uols!

piece : kathyjem

Sunday, March 21, 2010

Dinner Convention Centre Sunway

Sebenarnya malas nak ikut bapak aku ni pegi Dinner kat Convention Centre Sunway.. Tapi nak buek macam mane mak aku tak ado so aku la penganti nya..

Bukan ape malas nak lalu kat red carpet tu.. Bapak aku cakap dieorang buat ala2 celebrity lalu kat red carpet tu.. Teruss alamak kena lalu ker kat Red Carpet ker..Ai ni kan pemalu orang nyer.. Auuu! Tapi tak kisah la berangan jadi celebrity apa salah nyer.. Bukan selalu dapat buek macam ni..

Jem dan Kathy.. Jadik Kathyjem.. Cayok Abah! Tibe2 jer kan..

Dinner MLM International Night Arward

Dok meja celebrity okey.. hahaha artis ker ko.. Perasan jadi celebrity jap.. =P Adelah 2 3 artis lelaki dok satu table ngan aku tapi macam malas nak ambik gambar dieorang.. Sebab macam tak kenal sangat..

Angelina Tan yang kelakar dan gila2.. Aku ngan die busan sampai sesi kutuk mengutuk orang2 yang ade kat situ.. huahuahua..

Dinner abis kol 11 lebih terus balik umah ZZZZZZZZZZZZZZ tido...

piece : kathyjem

Friday, March 19, 2010

Akhirnya Bukak Jugak Hamper Treasure Hunt Ni!!!

Dah 4 ari hamper yang weouls menang treasure hunt tu terperap kat dalam kete Sam.. Iyela weouls buzy ngan event so takde masa nak bukak nyer... Kalo tak bukak ari ni gaks bermakna 5 ari hamper tu dok dalam kete Sam.. Untuk tidak membuang masa dan merosakkan rase makanan tu kami membuke dengan rakus nyer..

Tapi sebelum tu kena laptalilap tali tampong.. Sape yang first ambik hadiah dulu..

Ambik ko laptalilap tali tampong last2 aku nombor 4.. Ambik hadiah last sekali.. huhu Dieorang cakap alaa Kathy takper last ari tu dah menang lucky draw.. huhuhu! Tapi nak fisrt gak boley pilih barang yang best2..

Acara mengambil barang..

Sam first.. Orang yang fisrt pon boleh kata barang yang die ambik tu macam tak best.. haha tu la sape suruh pilih dengan rakus nyer.. =P

Ainun ke 2 dapat pilih barang.. Ainun pilih macam best2 jer.. Jealous ai tau..

Wan ke 3.. Wan simple tak kisah janji dapat makan..

Aku last sekali... Uuuwaaa tapi ok la dapat biskut kering pon ok gaks boley simpan kat ofis.. Kalo lapor2 boleh ngap..

K... Nite uolssss!!!

piece : kathyjem

Wednesday, March 17, 2010

Kami Karok Tak Hingat

Time tu enjoy! Karoake ni bagus gaks untuk menghilangkan segala masalah iaitu dengan cara melalak sekuat ati..

Kiteorang karok 2 jam ajer..

See perut Eira yang ke depan tu.. hihi.. Time to pilih lagu.. =)

Tak boley bla time ni berduet lagu Rossa & Ungu Terlanjur Cinta.. Last2 nyanyi tak abis.. Masing2 dok gelak2.. Macam kelakar berduet ngan Yana.. Kalo duet ngan laki ok la gak kan.. Ade la fill2 skit.. Ni dua2 pompuan.. Macam takde perasaan jer menyanyi... hahaha Tak boley bla..

Tengok Mak buyung menari.. Ko jangan tak caya Eira ni pregt pon boley menari macam orang tak pregt.. Pas dah menari ngadu sakit2 kat peyot.. hahaha

Cayala Eira perut membunyut macam tu pun ko boley menari2.. Aku Yana Zety bantai gelak tengok Eira menari ngan perut kedepan tu.. Eira siap cakap biarla aku nak menari sebelum aku nak beranak.. Wah boley lak macam tu!.. Ape2 so comel dengan gaya tarian ko malam tu..

Yana berduet ngan Zety... Zety mula2 malu nak nyanyi.. Dah dapat 2 3 lagu nak nyanyi lagik dan lagik..

Malam tu Eira nyanyi lagu2 lelaki..

Enjoy gile babe!

Best gile dengar Eira nyanyi lagu Ella.. Lama tak dengar die nyanyi lagu Ella.. Pompuan ni kalo karok mesti nyanyi lagu Ella.. Rase nyer last kiteorang karaoke sama2 awal tahun lepas.. Gile lama kan!

Layan lagu Ella.. Semu nyanyi lagu Ella kecuali Zety..

Kami yang bergumbira..

Berduet ngan Zety... Suara pompuan ni halus bebenor.. Sampai suruh die nyanyi kuat skit Zet oooiit.. KUAT LAGIK ZETY!!!! KUAT LAGIKKK... hahahaha

Abis karok dalam kol 10 terus balik.. Besok kerja.. Lagik pon mane boley lama2 kang terberanak Eira kat situ.. :P

piece : kathyjem