Klik Yer!! Mekasih...

Monday, May 10, 2010

Buat Makan-Makan

Sabtu ari tu ofis aku ade buat makan2.. Sungguh meriah tak terkata.. Meriah dengan bos nyer takde outstation.. Ape lagik buat hari makan sedunia la..

Masing2 bawak makan sendiri.. Ikut suka ati sape2 la yang nak volunteer diri nak bawak makanan sendiri.. Tak kisah la nak suruh mak masak ker, nak beli ker, nak suruh jiran sebelah masak ker.. Janji salah seorang wajib bawak makanan.. Itu yang penting..

I sponser jajan.. hehe Sangkut kat situ dah macam kedai runcit la pulak.. Sape nak kena bayar 1 keping jajan 20 sen..! haha..

Ade yang bawak nasi lemak, mee goreng, ayam sambal..

Kuih-muih, sepagati, cucur udang, capati pon ade..

Ape lagi sesi makan memakan lerr.. Tak kan nak tunggu lagik kan.. Makan freee harus tak boleh tunggu..

Meriah dengan bos nyer takde.. Ni kalo bos aku tengok compom nyer die jealous.. Tu la sape suruh bos outstation kan dah tak dapat makan free.. hehe

Gambar budak2 lelaki ofis aku tak banyak dalam ni.. Dieorang dapat makan terus chow tak sempat nak ambik gambar2 dieorang.. So muke wanita jer la banyak dalam ni..

Nirul dengan gelojoh nyer memakan jajan aku.. haha

Gadis CCPA.. Gadis ker..?? Rase nyer aku sorang jer yang gadis.. Yang lain mak gadis.. ekekeke..

Anak Nora.. Budak ini manyak malu.. Malu dengan kakak2 SYABAS ek..

My Bos Balqesh datang lambat coz malam tu die ade dinner.. So weolus menungu kedatangan brownies die.. Die volunteer bawak brownies..

Sedap giler brownies ni..

See my bos soooo over.. hihihi.. I like your pose..!

Perut ku yang sedikit membuncit disebabkan segala makanan berada di dalam nyerrrr..

piece : kathyjem

Saturday, May 8, 2010

Shooting Bersama Kawan Baikku Ayeen

Muke muda remaja..haha Kuruskan aku time ni.. Cube bandingkan ngan badan sekarang mak aiii besor nyer badan..khihihi.. Yerlaa selera makan bertambah2 kan.. Bukan ape dulu berat badan ai 46 jer skang ha ambik ko..

Gambar di atas shoting untuk majalah rapi bersama kawan baikku.. AYEEN!!!... Lama tak jumpe awakkan.. Now die skang sudah berkahwin baru melahirkan baby... Bile la nak jumpe die ni.. Rindu sangat2... Nak jumpe baby awk sekali.. Miss u Ayeen.. =(

piece : kathyjem

Friday, May 7, 2010

Macam Ner Main Futsal Boley Kalah Ni!

Why why why...!

Kenape la setiap kali main futsal kiteorang mesti dapat nombor 4.. Tahun lepas main futsal pon dapat nombor 4.. Ingat tahun ni boley la dapat nombor 2 ker 3 ker.. Sekali nombor 4 gak..

Hurm! Takper next year kite cube lagi.. GO Team HQ GIRL...!!!

Kebetulan mase kiteorang duduk nombor baju jersi kiteorang tersusun baik jer.. Ai nombor 8.. =) I like nombor 8 tu.. Huhu tapi kalah jugak.. Nak buek macam ner masa kecik kaki tak bedung tu yang tendang bola tah mane2..

piece : kathyjem

Thursday, May 6, 2010

Dapat Shawl Purple

Yeahoo ari ni dapat shawl yang di terbangkan khas dari Hong Kong.. Diterbang la sangatkan.. hahaha

I dapat shawl purple dari Kak Aiza my ofismate.. Die baru balik bercuti dari Hong Kong.. Kak Aiza saya tau la akak suke purple.. Bagi saya shawl pon kaler purple gak.. Kak Aiza ni memang hantu purple.. Boley sama ngn Kakak Purplelicious.. hehe Boley geng!

Kalo tak caya tengok beg die.. Kaler purple kan.. Ape2 pon thanks Kak.. Lain kali kalo bercuti beli hadiah khas dan banyak2 untuk saya.. =D Ofismate yang lain tak payah.. hahahah Jahat nyer aku.. Ngeeeehh!

piece : kathyjem

B Di Tempat Kerja

Selalu orang pompuan jer suke ambik angel macam ni.. Tak sangka ade jugak orang lelaki mengambil gambar angel macam ni.. haha

So cute b.. =D Ni mesti selalu tengok huny ambik gambar macam ni kan.. :P

Ari tu afan pinjam kamera aku nak ambik gambar kat tempat kerja siap posing2 lagik.. Ape lagi copy paste masuk dalam lappy aku la.. hehe B tak marah ek huny letak gambar b mulut mucung macam tu.. ekeke

Ni kerja ker berposing.. My Baby sudah pandai bergambar.. Dulu2 tak suka sangat bergambar.. Asal aku kuar kamera jer nak lari.. Muka tak hensem la.. Muka b nmpk senget la dalam gambar.. B tak pandai posing la.. Tak reti la.. Tak suke la.. Macam2 lagik la.. Lama2 muke die dok selalu kuar dalam blog terus sampai skang ni suke bergambar.. Dan aku hepi..

Eh!! Tibe2 lak entry pasal Afan kan.. Hurmmm harusla orang tgh merindukan.. Luv U Baby.. Tibe2 kan!!

piece : kathyjem

Tuesday, May 4, 2010

Orang Paling Ku Sayang

Afan rindu bangat sama kamu....!!!

Rindu nak tengok b buat berjenaka depan huny.. =(

B...Miss U B.. huhu Tah bile nak jumpe Afan ni.. Sok sek sok sek (sambil lap hingus)

piece : kathyjem

Monday, May 3, 2010

Entry Lama..!!Walaupon lama nak gak publish..

Ni entry yg lepas2.. Walaupon agak basi aku nak letak jugak.. Budak2 ofis aku dah bising.. Weii kathy bile nak letak gambar kite karok ni .. Now aku sudah letak...Dah janji kan harus la letak..

Letak gambar jer.. Tak tau nak entry pasal ape..

Rohaizal dan isteri nyer.. Mamat ni la yang lanje weouls karok.. Karok free kan harus la semua nyer ok.. ;D Bulan depan lanje kiteorang karok lagik ek..khikhikhi..

Masa ni baru sampai tengah nak pilih lagu..

Muke manje dan gedik dari budak ofis ku.

Sam over tau..!

Ainun asyik nyanyi lagu cina jer.. Abis dari kecik sampai besar sekolah cina.. Member pon cina mana ade member melayu minah ni.. Harus la nyanyi lagu cina malam tu.. Satu lagu melayu pon minah ni tak tau nyanyi.. hehe

Yang belakang tu jadi backup dancer..

Ainun nak menyelit jer tau..haha

Nora menyanyi dengan penuh perasaan giler!!

Masing2 over.. Ker aku yang paling over..?? kahkahkah

Karok sampai 3 jam.. Gile best!! Hilang stress kiteorang kat ofis ari tu..

piece : kathyjem