Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, August 11, 2010

HARI PERTAMA PUASA UOLSSSS!!!

Hai semua...

Salam Ramadhan....

Sempena kehadiran Ramadhan Al-Mubarak ni aku nak pohon ampun dan maaf jika selama ni aku ade buat kesalahan, baik yang tak di sengaja maupun yang di sengaja, semoga uolss smue dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati oleh Allah s.w.t...... Insyallah..

***gambar perasan sopan tu di ambik untuk model tudung butik yana..hehe

K ulosss SELAMAT BERPUASA.... Puasa penuh tau jangan buat2 tinggal.. =P

piece : kathyjem

Wednesday, August 4, 2010

Hari2 terakhir sebelum Afan bertolak ke Umrah...

Uuuuwaaaa sedih... Bukan ape sedih nengok gambar2 Afan bertolak pegi umrah ni ha.. Baru 2 minggu tak jumpe dah rindu giler.. huhu

Eh ehhhhh macam kena la pompuan yang pakai tudung baju kuning tu.. Macam Kak Kathy jer.. Dah insaf ker Kak Kathy.. ekekeke Biaser la anta orang ke Umrah kena sopan2 u.. Pala tu kena tutup skit..

Mak Afan tak abis2 puji aku pakai tudung.. hehe Biaser la mak mentua mana yang tak suke tengok menantu nyer ayu bertudung.. hehe Takper makcik satu ari seruan dah datang saya akan ke arah tu jugak.. Insyallah.. Doa2 nyer Afan...... tibe2 kan!

Masa ni semua tengah salam bersalam ngan family.. Termaksud la Afan sekali.. Tapi sayang time die tengah peluk ngan mak die tak sempat lak aku nak ambik.. huhu sayu jer nengok Afan peluk mak die.. huhu Anak Omak la katakan..

Sebelah tu Ustaz.. Die la yang meneman Afan kat sana nanti.. Emak Afan tak dapat pegi coz cuti dah abis.. huhu Takper makcik tahun depan kite pegi sama2 ek.. Afan takpayah ikut kite berdua jer.. hehe

Mak Afan siap boley peace lagi tu.. Hepi nak mengantor anak ke Umrah..... =)

Lambai tak toleh kanan kiri nyer b.. Berdesup pegi nyer!!!!

Hukhukhukhuk sedih........ Sambil lambai2 tangan kat Afan.. Alolololololo.. Sedih ek! 2 minggu jer kot Afan pegi sana.. Takkan sedih kot.. Gedik betoi! =P

piece : kathyjem

Tuesday, August 3, 2010

2 minggu terasa setahun..

Ewah2 dua minggu rase setahun konon... Apa yang ko rase lama bebenor ni.. Bak mai cita sini skit... hurmmmmmmmm......





Aku rase aku demam sebab rindu sama ini gambar kot.. hahahahaha geli geli...... :p 2 minggu Afan takde kat Malaysia sebab die pegi menunaikan umrah.. sob sek sob sek..

Orang yang mengerjakan umrah di Tanah Suci merupakan tetamu Agong kepada Allah swt dan mendapat kemuliaan daripada-Nya.
  • Sabda Rasulullah saw yang bermaksud:

”Orang yang mengerjakan haji dan umrah adalah tetamu Agong kepada Allah swt, sekiranya mereka memohon doa kepada-Nya nescaya Allah swt perkenankan doa mereka, sekiranya mereka memohon keampunan-Nya nescaya Allah swt ampunkan mereka”.(Riwayat Al-Nasa’ie dan Ibnu Majah)

B......... Huny doakan semoga b pegi dan pulang dengan selamat.. Amin..


Tak sabar nak tengok rupa Afan baru balik dari umrah.. Hurmmm macam maner la rupe die ek kalo kepala berbotak.. Hencem ker tak hencem.. hehe =)

piece : kathyjem

Monday, August 2, 2010

Sakit Memanjang........

Ya ampun dah bersawang2 blog aku ni ha..! Bukan ape uols sejak2 akhir ni aku asyik sakit jer.. Dah elok sakit ni, sakit lain pulak datang... Mood nak update pon macam kureng la skit..

Macam ari ni patut nyer keje tapi demam pulak.. Baru ari tu aku rase aku demam.. Demam lagik!!! Demam, sakit tekak, selsema suara jadi sengau ngan batuk complet semua nyer.. Nak kata bekerja keras tak jugak.. huhu Mungkin sakit rindu kot.. haha Rindu ngan sape??? Ngan En.Abang ker.... hohoho hahaha geli siut!

Lagi pon skang ni tengah musim orang sakit kan.. Bapak ngan adik aku pon baru jer elok demam.. Abis la aku tahun ni tak dapat bonus asyik mc jer.. hukhukhuk =(

piece : kathyjem

Wednesday, July 21, 2010

Tonsil Datang Lagik

Ingat besok dah boley start kerja uper tak lagi.. Next week baru start kerja.. Doktor bagi cuti sampai next week.. Yeaahoo cuti lagi.. (senggih sampai ke tulang pipi) Budak ofis aku kalo tau aku cuti lagi compom2 jealous.. Dah la kerja tengah berlambak aku boley cuti lagi.. Nak buek macam ner dah doktot bagi cuti takkan aku nak tolak pulak.. Rugi rugi.. haha Jgn jealous nyer CCPA ku..! hah

Pagi tadi check ngan doktor.. Doktor kata bibir bengkak skit..Dalam sebulan jugak la baru die sembuh betol2.. Tadi masa check doktor tekan2 kat bahagian jahit tu sakit ok.. Ade sedikit kebas kat bahagian jahitan tu.. Tapi benang jahit tu dah tertanggal.. =)

Demam ade sikit ngan ade tonsil kat tekak siap ade nanah ade sekali.. huh tak suke tak suke ade tonsil nak makan lagi la bertambah susah.. Dah la bengkak kat bibir ade tonsil pulak tuuu.. Waduh2!!!!!! Doktor bagi ubat suruh banyak berehat.. So dok umah makan ubat la nyer jangan gedik2 nak kuar umah dahlah tengah musim orang sakit..

Dok umah sambil melayan anak buah.. =D

piece : kathyjem

Tuesday, July 20, 2010

Terasa diri ni seksi meksi pulak

Eh silap Angelina Jolie.. huahuahua.. Ello tajuk tu buat orang nak muntah ok.. Alaaaa sekali sekali nak rase diri tu perasan cantek ape salah nyer..

***perasan giler minah ni..! ^_^ (dah la perasan giler pulak tu) malang sungguh! ekekeke

Kalo tengok betol2 bibir bawah sedikit menebal..

piece : kathyjem

Monday, July 19, 2010

Lucky Draw RASP

SsssssssssSssshhh..!

Ape dalam hadiah tu.. Nak tau baca entry aku ni dulu nyerr..

Ekceli aku ade godek2 satu blog ni.. Biaser la i kan tengah cuti seminggu so takde buat ape.. Ape lagi sesi godek mengodek blog orang la.. Tengah godek2 last last berkenan dengan satu contest ni.. Ape lagi tangan ni laju la nak join contest ni.. Contest die pon simple dan mudah di sertai nyer kawan-kawan ku.. Senang jer..




Teka ape dalam kotak ni???



:::LUCK DRAW RASP:::
Korang rase ape dalam die.. Hurmm teka la teka la.. Adakah baju, perfume, barang makeup, aksesori, jam, kasut...... Bukan bukan....

hurmmm.......... Teka lagi teka lagi..

Haa! Rantai Emas Jokong.. Makcik kayo makcik kayo.. hahaha.. Gelak orang kayo*** Giler rantai emas! Banyak duit ko orang nak bagi free rantai emas kat ko.. Ko ingat ko anak raja orang nak bagi free rantai emas kat ko.. ***gedik gile nak rantai emas..huh Barang free sape tak nak kan kan kan.. =P

Aku rase smue yang aku teka tu bukan kot.. Entah la tapi yang penting aku nak sangat2 dapat hadiah dalam kotak tu.. Tak kisah la hadiah ape yang kita dapat yang penting hadiah ikhlas yang kita terima.. Yo peace! tibe2 la pulakkan..

Kalo uolssss nak tau dan nak jugak hadiah tu join la contest ni.. Mane la tau kot2 korang pon boley dapat lucky draw ni..

Ooo kat sape2 yang mau join contest ni sila klik di sini dan di sini disertakan syarat nyer...

Syarat2nya adalah :-

1) Just copy paste gambar lucky draw tu ke blog uols... Senang jer kan..

2) Buat a simple entri kat blog uols pasal lucky draw ni or nak copy paste syarat2 nie pun ok je... Syarat yang simple..

3) Tinggalkan komen kat entri ahkak ni bila dah settle steps 1 & 2 ... Alaa korang buat jer komen macam mane yang korang nak buat..

4) Peserta tak semestinya follower pun, and tak perlu jadik follower i ....
Ni pon ikut hati dan perasan hampa.. Kalo mau jadik follower akak ni klik la button follower kalo tak mau takper..

5) Peserta haruslah mempunyai alamat di Malaysia ya..... Harus warga Malaysia nyer.. Negara lain takleh join.. No no no no.... =P

Tarikh tutup 28 Julai 2010, 12 tengahmalam. Nama pemenang lucky draw akan disiarkan pada 30 Julai 2010. Cume 3 pemenang akan dipilih...


piece : kathyjem