Klik Yer!! Mekasih...

Monday, June 20, 2011

Nasi Goreng Di Masak Oleh Aku...

Selamat pagi semua di hari senin yang malas ni... Busan kena kerja setelah seminggu bercuti sakan... uuuwaaaaa... Tak leh terima kenyataan yang ari ni kena kerja.. Rindu suasana laut.. +__+

Hari ni aku sangat rajin, pagi2 bangun masak nasi goreng untuk en.suami.. Nasi semalam banyak lagik so panaskan buat nasi goreng..

Udang sambal tu just panaskan.. =) En.suami terkejut aku masak nasi goreng kampung untuk die.. **Eh huny masak nasi goreng untuk bee ker..??? **A'ah la huny masak untuk bee lah untuk siapa lagi.. =P Lagi nak tanya aku masak untuk siapa... haha

Breakfast bersama ofismate Fadzrol dan Kak Yana.. =D Dieorang breakfast nasi lemak..

Makan nasi goreng ni compom leh kenyang sampai petang... =D

piece : kathyjem

Saturday, June 18, 2011

Pose Maut Dari Pengantin Lelaki dan Pengantin Perempuan..

Saya dan En.Suami Berposing Sakan..

I pengang dagu you.. You pengang dagu i.. eeee geliiiii! hahaha

Peluk huny kuat2 bee... Jangan lepaskan..haha

Nak angkat kain pulak..

Sorang2 pose..

Mak dan Abah.. Sedondon mak dan abah..

Bersama family ku..

Family kakak ku dan abang ipar..

Sweet sangat bee angkat kaki macam tu..hehe

Okey dah abis story pasal kawen.. Yang lain nanti tengok dalam fb ye... Banyak sangat gambor penat la nak story.. ;P

piece : kathyjem

Friday, June 17, 2011

Tetamu Yang Hadir

Penat la story, korang layan gambar jer.. Takde idea nak cerita..ekekekeke

Ceeramoon pon hado..

My ex bos.. Balqish dan Cik Shahrul..

Ofismate..

Family mak mertua ku..

Ofismate.. Tq korang coz sudi datang..

Kawan2 sekolah..

Tak boley tengok picture ni.. Nak nanges..!!

Kalo nak tau nieda kawan ku kehilangan baby dalam perut.. Baby ada masalah jantung.. **Nieda yang pakai baju kurung belang hitam tu..

Now nieda dah bangkit semula.. Syukur alhamdulillah... Takper nieda boley mencuba lagi.. Mane tau kite memboyot sama2.. =)

Suke gile masa ni.. Masing2 candid..

4 Diva katanyer.. Diva ker??? hahaha

Ofismate..

Bersama Shawn..

Bee perlu ker nak buat macam tu.. Sian Shawn.. hahaha Eleh huny tu pon sama gak.. =P

Karok manjer.. Kelas duet ngan Shawn Sinar Sutera lagik..

Bersama adikku Fahmi dan anak2 buah ku..

Saudara di sebelah mak...

Pak Ngah dan Mak Ngah..

Ofismate..

Opah dan Pok Su Din..

piece : kathyjem